וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קביליו יפו גברה על נורדיה, 5:5 מטורף בין מ.ס. טירה לערערה

ליגה א': אמסלם (71) נתן ליפו 0:1, עמאשה הבקיע במשחק רווי השערים. הפסד מפתיע להפועל הרצליה, מרמורק ניצחה לפני המפגש מול מכבי תל אביב בגביע

המשחקי בליגה א' צפון ודרום נמשכו עם כמה תוצאות מסקרנות במיוחד, כאשר במוקד מכבי קביליו/יפו גברה 0:1 על בית"ר נורדיה ירושלים, בעוד מ.ס. טירה ובני ערערה נפרדו ב-5:5 מטורף.

ליגה א' צפון

מ.ס. טירה ובני ערערה סיפקו את המשחק המשוגע של העונה שהסתיים עם לא פחות מעשרה שערים. בראא קאסם הבקיע ראשון עבור טירה (13), ראם ג'והאג'ה (22) ומג'ד גיש (34) השלימו מהפך אך דודו אדרי (39) קבע 2:2 בהפסקה. אופיר טקיאר (53) העלה את טירה שוב ליתרון, אך גיש (67) ו-ויאם זחאלקה (69) סידרו מהפך נוסף. איימן כיאל (75) ו-ויאם עמאשה (82) הפכו ל-4:5, אך באסל עתאמנה קבע 5:5 משוגע בדקה ה-90.

במשחק נוסף, הפועל הרצליה המדורגת שנייה בטבלה ספגה הפסד 3:1 מפתיע מול מ.ס. צעירי טייבה. ניב אלפי סידר למארחת יתרון בדקה ה-15, ליאור אסאמרה (21), עבד עבדאללה (71) וטל איילה (90) הפכו.

ליגה א' דרום

מכבי קביליו יפו גברה 0:1 על בית"ר נורדיה ירושלים בזכות שער של גיא אמסלם בדקה ה-71, מכבי שעריים נפרדה ב-1:1 ביתי מול שמשון כפר קאסם. שעריים עלתה ליתרון אחרי פנדל מוצלח של תום מדהלה בדקה ה-37, אליאור סיידר קבע את תוצאת המשחק עם שער שווין בדקה ה-50.

לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב בגביע המדינה, הפועל מרמורק גברה 0:2 בחוץ על בני אילת. היימי זריהון (22) ואמיל עדרי (77) הבקיעו, אך הבשורה הרעה למנצחת הגיעה מכיוונו של דור אלברמן. אחיו של שחקן העבר של מכבי תל אביב, גל אלברמן, הורחק בדקה ה-65 ובעקבות זאת יחמיץ את המפגש מול מחזיקת הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully