וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג' גנאברי עם משחק ענק: "הגיע לו לשחק יותר ממה ששיחק עד כה"

הקיצוני של באיירן כבש שלושער ובישל פעמיים ב-0:5 בשטוטגרט וזכה למחמאות מנאגלסמן. גם מארק רוקה ולירוי סאנה קיבלו שבחים

תקציר: שטוטגרט - באיירן מינכן 5:0/ספורט1

באיירן מינכן הביסה אתמול (שלישי) 0:5 את שטוטגרט בחוץ כשסרג' גנאברי מספק משחק גדול עם שלושער (40, 53 ו-74) ושני בישולים לרוברט לבנדובסקי (69 ו-72). זו הפעם השנייה בקריירה שגנאברי מעורב ישירות בחמישה שערים במשחק אחד, הפעם הקודמת הייתה מול טוטנהאם, אז כבש ארבעה ובישל אחד.

קינגסלי קומאן נפצע והוחלף במהלך המחצית על ידי לירוי סאנה, שהגיע ל-10 שערים ו-10 בישולים ב-25 משחקים העונה. זה המאזן שהיה לו בכל העונה שעברה, אז זה היה ב-44 משחקים. רוברט לבנדובסקי הגיע ל-68 שערים ב-2021, יש לו עוד משחק אחד והוא קרוב להשוות את השיא של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש 69 שערים בשנת 2013.

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Matthias Hangst, GettyImages
יכול לחייך. נאגלסמן/GettyImages, Matthias Hangst

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן הבטיחה את אליפות הסיבוב הראשון והמאמן החמיא מאוד לגנאברי כמובן: "היה לו משחק טוב מאוד. השער הראשון היה מדהים. שני הבישולים שלו היו נהדרים. הוא שחקן יוצא מן הכלל וכנראה שיחק פחות דקות ממה שהגיע לו העונה, הוא היה נהדר".

נאגלסמן התייחס לאפשרות שגנאברי יאריך את החוזה ואמר: "שוחחתי איתו ואמרתי לו שאשמח להמשיך לעבוד איתו. אני מכיר את סרג' מאז ומעולם, אני מעריך אותו כאדם וכשחקן. אנחנו רוצים מאוד להאריך לו את החוזה, אבל הוא מבוגר מספיק ויש לו את האנשים שהוא מעריך סביבו".

נאגלסמן החמיא גם למארק רוקה ואמר: "החמאתי לו בחדר ההלבשה אחרי המשחק. בדרך כלל אני לא מחמיא לשחקנים יחידים מול כולם, אבל זה מגיע לו. אנחנו יודעים שהוא שחקן טוב, אבל הדרך בה הוא נלחם ונתן הכול היא מרשימה מאוד. אני אוהב את סוג השחקנים האלה שמוכיחים למאמן שהוא טועה לגביהם בכך שהוא לא נותן להם לשחק מספיק. הוא היה נהדר".

עוד בוואלה!

גנאברי להט עם שלושער ושני בישולים, באיירן הביסה 0:5 את שטוטגרט

לכתבה המלאה

בורוסיה דורטמונד תנסה להקטין את הפער בחזרה לשש נקודות כשתארח את גרויטר פירת האחרונה הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully