וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי מנוצחת ובפסגת הטבלה: 22:31 מוחץ לרמת השרון באשדוד

הסיבוב הראשון בליגת הכדוריד ננעל עם מפגש הצמרת, בסיומו האורחת עצרה את רצף תשעת הניצחונות של המקומיים ועלתה למקום הראשון

משחק ההשלמה שחיכו לו בליגת הכדוריד נערך הערב (שלישי). מצד אחד מחזיקת הגביע הפועל אשדוד, שלזכותה תשעה ניצחונות רצופים. מצד שני, א.ס רמת השרון, הקבוצה היחידה שלא נוצחה ב-10 המחזורים הראשונים. בין השתיים הפרידה נקודה לפני המשחק, וכעת לא רק הושלם המהפך, אלא גם הגיעה הצהרה ברורה מצד רמת השרון שניצחה: היא לא רק הבלתי מנוצחת היחידה, אלא גם נכון להיום הקבוצה הטובה בישראל ומי שרוצה לזכות בתואר היסטורי.

ובכל זאת, רק נזכיר כי גם בעונה שעברה רמת השרון סיימה את הסיבוב הראשון כמוליכה הבלתי מנוצחת ואפילו עם מאזן מושלם, אז היא תצטרך לעשות ככל שביכולתה כדי למנוע קריסה גם השנה בבית העליון.

הפועל אשדוד נגד א.ס רמת השרון. משה דהן, הפועל אשדוד,
ניצחון יוקרתי באשדוד לרמת השרון, הבלתי מנוצחת היחידה בתום הסיבוב/משה דהן, הפועל אשדוד

הפועל אשדוד - א.ס רמת השרון 33:21

רמת השרון ניצחה הערב באשדוד 22:31 מוחץ, נישלה את אשדוד מהפסגה וגם עצרה את רצף תשעת הניצחונות שלה. המחצית הראשונה עוד הייתה די שיוויונית והסתיימה ב-14:15 לזכות רמת השרון, אבל מיד עם פתיחת המחצית השנייה האורחים עלו ליתרון של שבעה שערים ולא אפשרו למקומיים לחזור. מילאן פאבלוביץ' כבש שבעה שערים לזכות המנצחת וגם איבן מושיץ' ודניאל צרפתי בלטו עם 6 שערים כל אחד.

שלב הבתים בליגת ווינר יפתח בתום פגרת משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם שייערכו בחודש הבא ברומניה. במחזור הראשון של הבית העליון, מצפה לנו דרבי ראשוני מסקרן בין הפועל למכבי שסיימו במקומות 4-3 את הליגה הסדירה (רמה"ש תארח את קרית מוצקין ואשדוד את חולון. בבית התחתון במחזור הפתיחה: בני הרצליה תפתח מול באר שבע, נס ציונה מול דימונה וקרית אונו מול חבל אילות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully