וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' עשוי לאמן את נבחרת סרביה בגביע ה-ATP בינואר

המאמן טרויצקי לא ימריא עם בני ארצו לטורניר באוסטרליה. טורסונוב משוכנע: "נובאק ישבור את שיא הזכיות בגרנד סלאם בקלות"

אחרי הדיווחים על היעלמותה: סין מפרסמת סרטון של הטניסאית פנג שוואי חותמת למעריצים/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' עשוי לשמש כמאמנה של נבחרת סרביה בגביע ה-ATP בסידני בתחילת 2022. גביע ה-ATP הוא טורניר נבחרות שיתקיים השנה במהדורה השלישית שלו, בתאריכים 1-9 בינואר. הנבחרות שמורכבות מטניסאים גברים, מחולקות לבתים ופוגשות את היריבות השונות למשחקים של הטוב מ-3; שני משחקי יחידים ומשחק זוגות אחד. אחרי שלב הבתים נערכים שלבי הנוק אאוט עד שמוכתרת אלופה.

סרביה זכתה במהדורה הראשונה של הטורניר לפני שנתיים ובשנה שעברה הייתה זו רוסיה שהניפה. הקפטן של נבחרת סרביה הוא ויקטור טוריצקי שפרש לפני כשנתיים, אבל הוא לא צפוי להמריא לאוסטרליה והוא הסביר: "לפי החוקים, אם נבחרת מגיעה ללא מאמן, אחד השחקנים מקבל את התפקיד שלו. אם באמת לא אמריא, זה יכול להיות נובאק".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
היתרון הפיזי יעשה את שלו. דג'וקוביץ'/רויטרס

עוד בענייני דג'וקוביץ': טניסאי העבר והמאמן בהווה, דימיטרי טורסונוב, משוכנע כמו רבים אחרים ששבירת שיא הזכיות בגרנד סלאם היא רק עניין של זמן מבחינת הסרבי. לדג'וקוביץ' יש 20 מייג'ורס, בדיוק כמו רפאל נדאל ורוג'ר פדרר.

טורסונוב הרוסי, שבשיאו דורג במקום ה-20 בעולם, אימן בשנים האחרונות של יילנה וסנינה, ארינה באלנקה ואנט קונטבייט. הוא אמר: "קשה לי מאוד להאמין שנובאק לא יזכה בעוד גרנד סלאם. הוא ישבור את השיא בלי בעיה".

טורוסונוב המשיך: "לרוג'ר יש סיכוי מאוד נמוך לזכות בעוד מייג'ור בגלל הגיל וסגנון המשחק שלו. נדאל משחק באינטנסיביות מאוד גדולה, כאילו כל משחק הוא האחרון בקריירה שלו. בגילו זה חיסרון. דג'וקוביץ' התחזק הודות לפדרר ונדאל, הוא שם דגש על האלמנט הפיזי ועבר אותם. הוא נראה כמו טריאתלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully