וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן גולן: "מבחינתי שהליגה תסתיים כבר עכשיו, אפשר לשרוק לסיום"

14.12.2021 / 11:53

האיש החזק בהפועל חדרה סיכם סיבוב אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "אנחנו עונים על הציפיות של עצמנו ומאוד מרוצים". על קורצקי: "הוא חי את הקבוצה. מסוג המאמנים שהשחקנים משחקים בשבילו"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל חדרה, סיימה אמש את הסיבוב הראשון בטעם מריר ועם הפסד כואב 3:0 למכבי תל אביב בבלומפילד. במועדון ציפו לתוצאה טובה נגד הצהובים, כהמשך לארבעת המשחקים ללא הפסד, אבל החבורה של המאמן מנחם קורצקי הציגה משחק חלש, עם טעויות בהגנה והחמצות בחלק הקדמי. חדרה חסרה אמש את אביליו מרקוב, עומר דנינו, אביאל בן חמו ומוחמד גדיר הפצועים, אך גם זה לא יכול להוות תירוץ ליכולת החלשה שהציגו השחקנים על כר הדשא בבלומפילד.

"נקלענו אתמול ליום רע מאוד של כל השחקנים, בלי יוצא מן הכלל, ולעומת זאת קיבלנו את מכבי תל אביב, במשחק הכי טוב שלה העונה", אמר המנהל המקצועי אורן גולן, בראיון מיוחד לוואלה! ספורט, "גם ככה יש פערי איכות בין הקבוצות מן הסתם, בגלל שהתקציבים הם הרבה יותר גדולים ואז תקציב קונה איכות ומכבי שופעת בשחקנים טובים. אז תחבר משחק טוב מאוד של כולם אצלם, מול משחק רע מאוד שלנו וזו התוצאה. הפועל חדרה לא היתה צריכה להיראות ככה, היא היתה צריכה להיות הרבה יותר לוחמנית, יותר טקטית ויותר מסודרת. זה היה יום רע שלנו וההרגשה היא מבאסת לגמרי, אבל הפנים שלנו כבר לטירה".

אורן גולן עם מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"מבחינתי אפשר לסיים עכשיו את העונה". גולן וקורצקי/שלומי גבאי

גולן נשאל האם הוא מרגיש שקבוצתו הגיעה אמש עם בעיה מנטלית לבלומפילד השיב: "הוכחנו בעבר שאנחנו כן מסוגלים לשחק מול הגדולות. הפועל חדרה הגיעה למשחק הזה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, לא קיבלנו הרבה גולים, הקבוצה הגיעה בטוחה בעצמה, אולי קצת בטוחה יותר מדי. אז אני רואה במשחק הזה סוג של פנצ'ר. היו לנו בסיבוב הזה שלושה פנצ'רים כאלה, נגד הפועל חיפה, הפועל תל אביב ואתמול מול מכבי. אם בסיבוב הבא יהיו לנו רק עוד שלושה פנצ'רים ולא יותר, אני אהיה מאושר".

ההפסדים הללו שגולן ציין, הסתיימו כולם בתוצאה זהה ותבוסה של 3:0. האיש החזק במועדון נשאל בנוגע לכך שהקבוצה מתפרקת בחלק מההפסדים והשיב: "זה נכון. נצטרך לתת את הדעת על כך. בסך הכל חדרה בנויה משחקנים וותיקים, עם נסיון. זו לא חבורה של ילדים שמקבלים גול ומתפרקים, וזה לא אמור לקרות. בחיים של מועדון ברמה של הפועל חדרה, אתה צריך לקחת בחשבון שבמהלך העונה, אתה תקבל כמה סטירות מצלצלות ואתמול זו היתה אחת מהן. החוכמה היא לדעת לקום מזה ולהמשיך הלאה, אסור לנו ליפול למטה".

עוד בוואלה!

עם צמד של טל בן חיים: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חדרה 0:3

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו. ברני ארדוב
סיבוב ראשון סביר בהחלט. שחקני חדרה אתמול/ברני ארדוב

המנהל המקצועי של חדרה סיכם את הסיבוב הראשון של קבוצתו והוסיף: "אני חושב שאנחנו עונים על הציפיות של עצמנו. אנחנו עם 18 נקודות ומדורגים במקום השישי המכובד בליגת העל, אז למועדון צנוע כמו שלי, אני מאוד מאוד מרוצה. הייתי רוצה לראות יותר כדורגל שמח, אבל אני מבין גם את צוות המאמנים וגם את היריבות, כי הליגה היא מאוד שיוויונית וכל נקודה היא גיהנום. אז בתוך המציאות שלנו אנחנו מאוד מרוצים. מבחינתי שהליגה תסתיים ככה כמו שהיא עכשיו, אפשר לשרוק לסיום".

בקיץ דיברו בחדרה שהמטרה המוצהרת היא להישאר בליגה וגולן נשאל האם אין צורך כעת לעדכן את דף המטרות ולחשוב קצת יותר גבוה: "המטרה שלנו היא להישאר בליגה ולקדם שחקנים צעירים. מבחינתי לתקוע יתד בליגה, שנה אחרי שנה, בזמן שאנחנו רואים למשל את בני יהודה, שזה מועדון מפואר בכדורגל הישראלי, מבלה בלאומית, אז אתה טופח לעצמך על השכם ואומר לעצמך שאנחנו עושים עבודה טובה ונשארים בליגה ארבע-חמש עונות וזה יפה מאוד. אנחנו בהחלט מגשימים את המטרות של עצמנו. אפשר לצבוע את החיים בוורוד ולשים על עצמך איזה משקפיים שאתה רוצה, אבל במציאות האמיתית, הפועל חדרה היא קבוצה שהמטרה העיקרית והבלעדית שלה, זה לתקוע יתד בליגת העל ולקדם שחקנים חדרתים. מעבר לזה כל דבר אחר, יהיה לא נכון לחשיבה עבורנו".

גולן החמיא מאוד למאמן הקבוצה מנחם קורצקי ואמר: "אני חושב שמנחם הוא מאמן מצוין, מאמן תובעני מאוד, מאמן שחי ונושם את הקבוצה, בכל שעות היממה. הוא תמיד בא עם הלב והנשמה. הוא מסוג המאמנים שהשחקנים משחקים בשבילו".

מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
"מסוג המאמנים שהשחקנים משחקים בשבילו". קורצקי/ברני ארדוב

על תוכניות המועדון לקראת ינואר: "קודם כל הבאנו חלוץ ניגרי חדש שכבר נמצא בישראל, (סטיבן אלפרד, ר"ב), הוא יתחיל להתאמן איתנו בימים הקרובים וזה חיזוק משמעותי בשבילנו. מעבר לזה אני מאמין שנביא עוד שניים שלושה שחקנים לריענון הסגל, זה יצור עוד רעב בקבוצה, התחדשות של האנרגיות ואני מאוד מאמין בזה. כרגע אין שחקנים ספציפיים על הפרק, נתקרב למועד החלון ונראה מי נמצא בשוק השחקנים ומה נכון לנו".

על הקשיים הכלכליים והעיכוב במשכורות: "היה לנו איחור של שבועיים במתן משכורת אחת, לראשונה בשש השנים האחרונות. אני חושב שזה היה מקרה יוצא דופן והמועדון הזה חזק ואיתן. כמובן שאנחנו צנועים בקהל, אבל משתדלים להמשיך עם המסורת הטובה בכל הנוגע להתחייבויות שלנו".

לסיום נשאל גולן לגבי העובדה שביותר מדי משחקים בכדורגל הישראלי, הרמה אינה גבוהה ומאמנים רק מחפשים לצאת בשלום ולא להפסיד: "אני חושב שבכדורגל הישראלי אין הרבה סבלנות כלפי מאמנים ומה שקורה זה שמאמן יודע שאם הוא מפסיד שלושה או ארבעה משחקים הוא הולך הביתה, אז ככה הוא מתנהל. אני חושב שאם לבעלי הקבוצות היתה יותר סבלנות כלפי המאמנים והיו נותנים להם יותר גב, אז כן היינו רואים כדורגל שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully