וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי יהיה כשיר לצמד המשחקים מול מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 9:34

חלוץ פ.ס.וו שעובר שיקום בדובאי, צפוי לחזור לאימונים מלאים בעוד כחודש ויעמוד לרשות הקבוצה במפגשים שייערכו בפברואר. בסביבתו של השחקן התייחסו לעתידו: "יהיה זמן לקבל החלטות בהמשך, אם בכלל"

הגרלת הקונפרנס ליג/ספורט1

ערן זהבי יהיה כשיר למשחקים מול מכבי תל אביב בעוד חודשיים במסגרת שלב הפלייאוף של 32 האחרונות בקונפרנס ליג. על פי ההערכות, חלוץ פ.ס.וו אינדהובן שנמצא בדובאי ועובר שם שיקום עם מאמן הכושר ערן שדו והמעסה יגאל צברי, יחזור להתאמן בצורה מלאה בעוד חודש ובהמשך כאמור יוכל לשחק נגד הצהובים במפגש הכפול שייערך ב-17.2, כאשר הגומלין ייערך כשבוע לאחר מכן.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם ריצו דואן. ANP Sport, GettyImages
מפגש מסקרן מאוד מול מכבי תל אביב. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

אתמול זהבי לא היה פנוי רגשית לעסוק בהגרלה שסידרה לו מפגש מול הקבוצה עמה הוא זכה באליפויות. זהבי ורעייתו שי היו עסוקים אתמול מדובאי בכל הסידורים הכרוכים בפריצה שהיתה בביתם שלשום בערב. על פי הידוע, עיקר השלל של הפורצים הסתכם בבגדים ולא בתכשיטים יקרי ערך וכסף שלא מצויים בבית באמסטרדם כלקח מהפריצה הראשונה.

זהבי קיבל אתמול הרבה הודעות וטלפונים עם ההצעה להעתיק את מקום מגוריו לדירה במגדל יוקרה באמסטרדם או באיינדהובן בדומה לדירה הגדולה שהיתה לו בגואנגז'ו. לכולם הוא אמר שאין דבר כזה בהולנד כי הבנייה היא לא לגובה. בשלב הזה ערן ושי לא מתכוונים לקבל החלטה בנוגע לעתידם וייתנו לזמן לעשות את שלו. "כרגע ערן עסוק בשיקום מהפציעה. יהיה זמן לקבל החלטות אם בכלל בהמשך", אמרו הבוקר בסביבת השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully