וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה גם בדנבר, 4 נקודות ו-3 חטיפות לאבדיה

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 6:49

הוויזארדס חזרו מפיגור גדול בקולורדו אך נכנעו 113:107. הישראלי לא היה פקטור בהתקפה במחצית השנייה, יוקיץ' להט עם 28 ו-19 ריבאונדים לפני שהורחק

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

משהו רע מאוד עובר על וושינגטון שרשמה הבוקר (שלישי) הפסד חמישי בשישה משחקים, הפעם 113:107 בדנבר וירדו למאזן של 13:15. התוצאה במשחק הזה לא ממש שיקפה את מה שהתרחש על הפרקט. הנאגטס הובילו בפער דו ספרתי החל מהרבע השני בזכות ניקולה יוקיץ', אבל ה-MVP הורחק שש דקות לסיום אחרי ויכוח עם השופט והוויזארדס קיזזו בהפרש עם 22:37 ברבע האחרון. דני אבדיה שוב פתח בחמישייה במקום קייל קוזמה ותרם 4 נקודות (במחצית הראשונה), 3 ריבאונדים, חסימה ושיא עונתי של 3 חטיפות אך מדד של 28-, הכי נמוך בקבוצה שלו ב-17 דקות ששיחק. ברטאנס הוביל את המפסידים עם 21 נקודות (5 מ-9 לשלוש), בראדלי ביל הוסיף 19 נקודות, אבל עם כל הכבוד לאבדיה וביל, המשחק הזה היה שייך לניקולה יוקיץ'.

דני אבדיה חוסם את ניקולה יוקיץ'. רויטרס
משחק הגנתי טוב, אבל לא פקטור בהתקפה. אבדיה בניסיון חסימה על יוקיץ'/רויטרס

הג'וקר עשה ככל העולה על רוחו, גם מול אבדיה שניסה לשמור עליו עם 28 נקודות (9 מ-14) והוסיף לא פחות מ-19 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ב-30 דקות שהספיק לשחק. ארון גורדון הוסיף 16 לדנבר, שעלתה למאזן חיובי של 13:14 אך ממשיכה להמתין לחזרתם של השחקנים הפצועים שלה ובמיוחד לג'מאל מארי שפצוע עוד מהעונה שעברה.

וושינגטון תמשיך את מסע משחקי החוץ שלה עם משחק סופר קשה מול פיניקס סגנית האלופה בעוד יומיים. הוויזארדס יקוו לקבל בחזרה את קייל קוזמה ואולי לחזור למסלול הניצחונות, כאשר כרגע אבדיה וחבריו צנחו למקום השביעי במזרח, מרחק משחק אחד בלבד מהמקום התשיעי שם נמצאת בוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully