וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלמים כבשו, רומא עלתה למקום השישי בזכות 0:2 על ספציה

כריס סמולינג (6) ורוג'ר איבנייז (56) סידרו לז'וזה מוריניו ניצחון ביתי אחרי שני הפסדים. סוף פודגוראנו לא נכלל בסגל של קבוצת התחתית

תקציר ניצחונה של רומא 0:2 על ספציה/ספורט1

רומא התאוששה הערב (שני) מצמד הפסדי הליגה האחרונים שלה וחתמה את המחזור ה-17 בסרייה A עם ניצחון ביתי 0:2 על ספציה. שלוש הנקודות הללו הקפיצו את הג'אלורוסי למקום השישי בטבלה, עם יתרון של שער אחד על פני יובנטוס שנסוגה למקום השביעי. סוף פודגוראנו לא נכלל בסגל האורחת, שנמצאת רק שתי נקודות מעל הקו האדום בעקבות צבירת נקודה אחת בלבד מ-15 האחרונות.

כריס סמולינג שחקן רומא חוגג שער. Silvia Lore, GettyImages
שער תוצרת אנגליה. כריס סמולינג חוגג/GettyImages, Silvia Lore

ז'וזה מוריניו חסר את ג'אנלוקה מאנצ'יני וניקולו זאניולו המוצהבים, שהצטרפו לקפטן לורנצו פלגריני וסטפן אל שעראווי הפצועים, אבל כבר בדקה השישית הוא חגג יתרון אחרי קרן ושתי נגיחות ברחבה. טמי אברהם נגח ראשון וכריס סמולינג המשיך פנימה, בשער הראשון שאנגלי מבשל לאנגלי בסרייה A אחרי עשרות שנים. הפעם הקודמת הייתה בינואר 1986, כאשר ריי ווילקינס בישל למארק הייטלי במדי מילאן מול לצ'ה.

הבלם השני רוג'ר איבנייז התקנא והבקיע גם הוא בנגיחה אחרי קרן של ז'ורדן ורטו בדקה ה-56, ובצד השני שער של ריי מנאי נפסל בעזרת ה-VAR בגלל נבדל בדקה ה-62. אברהם פספס הזדמנות לכבוש בעצמו והשתווה לליאונל מסי כשיאן הקורות העונה בחמש הליגות הגדולות - שבע לכל אחד. הילד פליקס אפנה ג'אן הורחק בתוספת הזמן עם צהוב שני.

עוד בוואלה!

שמינית גמר ליגת האלופות: מסי ופריז סן ז'רמן נגד ריאל מדריד, אתלטיקו מול יונייטד

לכתבה המלאה

המחזור ה-17 בליגה הספרדית ננעל עם 1:1 בקרב התחתית בין קאדיס לגרנאדה. סנטיאגו ארסמנדיה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-32, אבל חורחה מולינה שיחגוג 40 בעוד ארבעה חודשים, הציל את גרנאדה עם שער שוויון שתי דקות לסיום. סאלבי סאנצ'ס הורחק בתוספת הזמן וקאדיס שלו נותרה מתחת לקו האדום עם 13 נקודות - שלוש פחות מגרנאדה.

* עומרי אלטמן הוחלף בסיום המחצית, כאשר ארוקה פיגרה 4:0 בבית מול ויזלה. קבוצתו צימקה ל-4:1 לאחר מכן והיא ניצבת שלוש נקודות מעל הקו האדום. אור דסה שוב לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully