וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "חייבים להרוג משחקים כאלו, הפעם היה מזל"

14.12.2021 / 7:39

במכבי חיפה היו מלאים בביקורת על הירידה הדרסטית ביכולת במחצית השנייה מול בית"ר ("חשבנו שהמשחק גמור, אסור שזה יקרה"), אך מעודדים מהמחצית הראשונה ("בקצב כזה קשה לעצור אותנו"). במועדון שיבחו את דין דוד: "הוא שחקן שיכול להגיע למספרים של רוקאביציה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

1.

לפני המשחק של מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים אמש (שני), הדיבורים בתקשורת היו בעיקר על כך שהמפגש בין הקבוצות הוא "לא כוחות". מאמן הירוקים הבהיר לשחקניו שלא יתרשמו מהדיבורים ושהם אלו שיצטרכו להוכיח במעשים ובעיקר בקצב גבוה שהם אכן עדיפים על היריבה מהבירה. במחצית הראשונה הירוקים הוכיחו שהפרשנים צדקו ושטפו את המגרש כשהתוצאה שעמדה על 0:2 הייתה יכולה להיות גבוהה בהרבה, אך המשחק נגמר ב-1:2 דחוק וקשה.

"כשאנחנו משחקים בקצב כזה קשה מאוד לעצור אותנו", קבע שחקן בקבוצה, "ידענו שאם נגיע בקצב של החודש האחרון ננצח את המשחק". אלא שאחרי מחצית ראשונה טובה מאוד, הגיעה נפילה דרסטית במחצית השנייה ובית"ר לא הייתה רחוקה מקאמבק. "אנחנו חייבים להרוג משחקים כאלה", אמר גורם במועדון, "הפעם היה מזל אבל בפעם הבאה ההסתבכות המיותרת תעלה לנו בנקודות יקרות".

בחיפה היו מלאים בביקורת על הירידה הדרמטית ביכולת במחצית השנייה ובעיקר על תחושת הזחיחות לתחושתם של השחקנים. "חשבנו שזהו, המשחק גמור והכל ימשיך להיות קל", הודה שחקן בקבוצה, "אסור שזה יקרה. צריך לנצח גם משחקים וסיטואציות כאלה ונלמד מזה הלאה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים. מאור אלקסלסי
עוד ניצחון, עוד הצגה. אבל מה עם המחצית השנייה? שחקני מכבי חיפה מודים לקהל/מאור אלקסלסי

2.

הרבה מאוד זמן חיכו במכבי חיפה שאחד משלושת החלוצים ישכיח את החלל שהותיר ניקיטה רוקאביציה בשפיץ של הקבוצה. בחודש שעבר החליטו בצוות ללכת עם דין דוד כחלוץ הראשון והשחקו שהגיע ממ.ס אשדוד קיבל את ההודעה שעתה יקבל קרדיט נרחב. הבשורה כנראה שחררה את דוד, שבחמשת המשחקים האחרונים רשם שבעה שערים ואמש רשם צמד אדיר מבחינתו. "דין זה שחקן שיכול להגיע למספרים של רוקאביציה", קבע גורם במועדון, "יש לו איכויות אדירות. ידענו שכשהוא ישתחרר הוא יבקיע והרבה". דוד, שפתח אתמול בעמדת הכנף במקום דולב חזיזה המוצהב, ישוב במחזור הליגה הבא לשפיץ. מי ששוב שיחק רק עשר דקות היה בן שהר, שהתקשה לבוא לידי ביטוי בדקות מועטות כל כך.

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
היורש של רוקאביציה? דין דוד/מאור אלקסלסי

3.

אם יש עוד דבר שבחיפה יכולים להיות מעודדים בזכותו הוא החזרה של ריאן סטריין. המגן האוסטרלי נכנס אחרי היעדרות ארוכה והפגין יכולת טובה לפי תחושת אנשי הקבוצה, בייחוד בפריצות וסיוע להתקפה. בחיפה מקווים להכשיר למחזורים הקרובים גם את יתר הפצועים, כאשר סטריין עצמו יקבל דקות רבות יותר במשחק הגביע מול הפועל ירושלים. בכר צפוי לעשות כמה שינויים כאשר מי שעשוי גם כן לפתוח בהרכב הוא רועי משפתי שרשם משחק מצוין נגד פיינורד.

משחקי המחזור הבא

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
מכבי נתניה - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב
מכבי חיפה - הפועל חדרה
עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
מכבי תל אביב - בני סכנין
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully