וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "ברק יצחקי החזיר אותי לחיים, עברתי תקופה קשה"

שחקן הכנף של מכבי תל אביב כיכב נגד הפועל חדרה: "ככה צריכים להיראות תמיד". יצחקי סיים את דרכו כמאמן זמני: "לאט לאט נכנסתי לזה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

מלאדן קרסטאיץ' יוצג רשמית כמאמנה החדש של מכבי תל אביב ביום רביעי, והצהובים יגיעו לשם מעודדים אחרי שרשמו הערב (שני) ניצחון ביתי 0:3 על הפועל חדרה וסיימו את הסיבוב הראשון במקום הרביעי. ברק יצחקי, במשחקו האחרון על הקווים, קיבל שוב תוצרת מטל בן חיים, שהפעם גם חגג צמד ראשון מאז אפריל 2017. סטיפה פריצה הבקיע במחצית הראשונה.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
שחרר קיטור. בן חיים/ברני ארדוב

ברק יצחקי סיכם: "הגענו להמון מצבים, כבשנו והכי חשוב שלא ספגנו. יש הרבה פרמטרים שעבדנו עליהם בתקופה האחרונה, אבל אין הוקוס פוקוס ואי אפשר לשנות דברים ברגע. זו תוצאה טובה, נקבל ביטחון ומכאן צריך להמשיך. אמרתי לשחקנים כל הזמן שכדי להחזיר את אפקט ההרתעה צריך לנצח בבית - זו קלישאה, אבל הבית צריך להיות המבצר".

על התקופה בה שימש כמאמן: "היה קצת מוזר, אבל לאט לאט נכנסתי לזה. עשיתי כל מה שאני יכול, נתתי מעצמי 100 אחוז, בכל רגע פנוי נתתי את עצמי ואני אמשיך לעשות את זה".

טל בן חיים שכיכב עם צמד: "אחד המשחקים היותר טובים שלנו, אבל לא צריך לעשות מזה פסטיבל. ככה צריך להיראות כל משחק בית שלנו. אני שמח שהשגנו ניצחון משכנע, חיברנו ניצחון שני רצוף בליגה ושמרנו על רשת נקייה. באמת עשינו משחק טוב שיכול היה להיגמר גם בתוצאה יותר גבוהה. זה סופר-חשוב בשבילנו ובשביל הביטחון שלנו, אין לנו יותר מדי נקודות לאבד.

על המאמן: "מטבע הדברים אנשים במוטיבציה מוגברת, אבל עדיין עשינו פתיחת עונה לא טובה וידענו שאסור לנו לאבד נקודות. אני גאה בכל השחקנים וחושב שמגיע לנו הנחת הזו אחרי תקופה קשה. במבחן התוצאה ברק יצחקי החזיר אותי לחיים. הייתה לי תקופה מאוד קשה פה, שלושה חודשים שלא שיחקתי דקה, והסיבות לא היו מקצועיות. אני יכול לדבר על זה שעות, אבל מעדיף לשים את הדברים מאחור ולהתרכז בטוב".

על ההחמצה: "בעטתי בפראות בלי סיבה, אבל אני שמח שלפחות הצלחתי אחר כך לעזור לקבוצה לסיים בניצחון משכנע. אם בגלל ההחמצה הזו היינו חס וחלילה מאבדים את המשחק, זה היה יותר משמעותי. עכשיו זה לא משנה".

עוד בוואלה!

עם צמד של טל בן חיים: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חדרה 0:3

לכתבה המלאה
ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זו קלישאה, אבל הבית צריך להיות המבצר". יצחקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה: "זה משחק מהפחות טובים שלנו מאז שאני פה, בכל הפרמטרים. אי אפשר לתת כל כך הרבה מתנות למכבי תל אביב ולא להיות צפוף. הגענו גם למצבים טובים ולא כבשנו, אז התוצאה נראית ככה. אני לא יכול להרשות לעצמי לקבל גול מהתקפת מעבר וגול שני מפס אחורה ואיבוד שגמר לנו את המשחק. חבל כי אנחנו בתקופה טובה והצלחנו לייצר ביטחון עם הרכב אידיאלי. מבחינת צבירת נקודות היה לנו סיבוב טוב, כמובן שאנחנו שואפים ליותר ונקווה לעשות סיבוב שני יותר טוב".

השוער רובי לבקוביץ': "ההפסד לא מאפיין אותנו, אבל חטפנו שלושה שערים ועל זה צריך לתת את הדעת. אני חושב שיש לנו הגנה מאוד טובה, וזה מתחיל מלמעלה, אבל היום התפרקנו קצת אחרי דקות פתיחה טובות. על זה צריך לתת את הדעת והפנים להמשך. קצב צבירת הנקודות שלנו מספק, משכנע. אנחנו עם 18 נקודות בחלק העליון, אבל תמיד פוזלים למטה. יש לנו עוד הרבה מה להראות מבחינת כדורגל. מכבי תל אביב הציגה את המחצית הכי טובה שלה העונה".

תוצאות המחזור ה-13:

בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1
הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:1
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 2:0
מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:1
הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully