וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר בשלום: התקווה המחודשת והחשש הגובר בבית"ר ירושלים

14.12.2021 / 6:24

הנזיפה של מזרחי במחצית ("אם אתם רוצים לקבל 6-7 תמשיכו להיות מבוהלים") העירה את השחקנים ומיכאל אוחנה "דחף את כל הקבוצה קדימה", אבל דגני נפצע ויחמיץ מספר שבועות, בואצ'י ייעדר בינואר בשל אליפות אפריקה, גם מארה צפוי לקבל זימון לטורניר, ועדיין אין רוכש באופק

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

1. בבית"ר ירושלים לא ידעו איך להתייחס להפסד 2:1 למכבי חיפה אמש (שני). מצד אחד מחצית ראשונה מבזה שרק במזל הסתיימה על שני שערים בלבד של האלופה, ומנגד התאוששות אחרי ההפסקה, חזרה של מיכאל אוחנה לחיים וכמעט שער שיוויון עם הבאזר. איך הגדירו זאת במועדון: "נגד באר שבע בטרנר נדע איזו בית"ר יש לנו, מה שהיה בחצי הראשון היה מביש".

יוסי מזרחי כעס על שחקני במחצית ואמר להם: "אתם רוצים להמשיך להתבזות? בבקשה, אם אתם רוצים לקבל כאן 6-7 תמשיכו להיות מבוהלים, להפקיר את העמדות, למסור כל כדור ליריב. עכשיו חצי שני - אף אחד לא משתולל ורץ למעלה, קודם כל עומדים כל אחד בעמדה שלו ושומרים עליה".

במחצית השנייה אכן עלו השחקנים מחוייבים יותר, אבל רק הכניסה של אוחנה הביאה לאיומים ממשיים על השער וחזרה למשחק. בבית"ר אמרו על הקשר המתקאמבק: "היכולת שלו דחפה את כל הקבוצה, פתאום מארה התחיל לעוף קדימה עם כח, שחקנים קיבלו ביטחון. יש לנו בור בקישור והוא נכנס אליו, אם הוא יהיה כשיר אפילו ל-60 דקות בכל משחק הוא יכול להיות שובר השוויון של הקבוצה הזאת".

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים לפני עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"יש לנו בור בקישור והוא נכנס אליו". מיכאל אוחנה/מאור אלקסלסי

2. הבעיה של בית"ר היא שהסגל ימשיך לסבול מחיסורים. ממשחק הגביע מול הפועל עפולה ביום ראשון ייעדרו אופיר קריאף ומקס גרצ'קין המוצהבים, מרקו ינקוביץ' המורחק ואוראל דגני, שנפגע במפשעה וייעדר לפחות שלושה שבועות, בעוד שג'וסואה מחיאס הפצוע יוכל לחזור להתאמן רק בינואר.

בנוסף, ריצ'מונד בואצ'י קיבל זימון לאליפות אפריקה עם נבחרת גאנה, המשמעות היא שהוא יטוס למולדתו בסוף החודש וייעדר לפחות שלושה שבועות, כאשר אם גאנה תגיע לשלבים הסופיים ייתכן והתקופה תתארך עד לחודש וחצי. גם קמסו מארה צפוי לקבל זימון לנבחרת גינאה לטורניר, כך שהסגל של מזרחי יצמצם עוד יותר, במיוחד לאור העובדה שיש במועדון רצון למכור לפחות שחקן אחד.

ירדן שועה כבש אתמול את שערו החמישי העונה, ובסך הכל הוא כבר מעורב ב-6 מתוך 12 השערים של בית"ר, מה שהופך את המכירה שלו לקריטית עבור סיכויי ההישרדות של הקבוצה ומחייבת מציאת פתרונות יצירתיים על מנת להשאירו עד לתום העונה. היציאה הצפויה של משה חוגג למעצר בית תספק כמה תשובות לנאמן יצחק יונגר, גם בנוגע למכירה וגם בהתמודדות עם המצב הקיים.

מיכאל אוחנה עם ירדן שועה שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
שאלת המכירה שלו הופכת לקריטית. ירדן שועה/מאור אלקסלסי

3. אם הייתה נקודת אור אמיתית במשחק הזה היו אלה 3,000 האוהדים שתמכו בקבוצה לאורך כל המשחק. בית"ר מגיעה לתקופה קשה ועמוסת בעיות, והיא יודעת שתמיכה מהקהל ברמה הזאת תהיה הכוח הכי גדול שלה בהתמודדות בתחתית. שלושה ימים אחרי משחק הגביע מול עפולה מחכה לה משחק חוץ אצל המוליכה הפועל באר שבע, וארבעה ימים בלבד לאחר מכן דרבי מול הפועל ירושלים.

בבית"ר מקווים שההכנסה ממכירת הכרטיסים לדרבי תשפר את המצב הכלכלי של המועדון, אך בכל מקרה מקווים כי עד סיום החודש הבא כבר יימצא פתרון בדמות רוכש חדש. בבית"ר סיפרו כי בשלב הזה יש התעניינות אך אין עדיין משא ומתן מתקדם לכיוון רכישה.

משחקי המחזור הבא

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
מכבי נתניה - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב
מכבי חיפה - הפועל חדרה
עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
מכבי תל אביב - בני סכנין
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully