וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשטרה: "לחוגג אין גבול במאמציו לדרדר נשים צעירות"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 17:46

הבעלים של בית"ר ישוחרר מחר למעצר בית אך החקירה נגדו נמשכת ובמשטרה טוענים: "תיק עבירות המין מורכב מאוד ומדברים על עשרות נשים שנפגעו". החל מינואר: הקבוצה עשויה להתקשות בתשלום משכורות לשחקנים

בווידאו: דיון הארכת מעצר בפרשת המשחק הגדול/מערכת וואלה!

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים ייצא מחר (שלישי) למעצר בית של 30 יום בערבות כספית, אך החקירות נגדו בחשד לעבירות הונאה ומין נמשכות במלוא המרץ. בבית"ר ממתינים ליציאת הבעלים למעצר בית, כאשר הנאמן יצחק יונגר ירצה להבין מחוגג כיצד להתנהל. המועדון במצב כלכלי לא טוב, כאשר החל מינואר יהיה קושי בתשלום משכורות. הקבוצה שרויה בתחתית הטבלה ובסכנת ירידה ונכון לתחילת החודש בית"ר זקוקה לסכום של 7 מיליון ש"ח על מנת לתפעל את המועדון עד לתום העונה. בין היתר ינסו במועדון למכור לפחות שחקן אחד מבין ירדן שועה ואביאל זרגרי, וייתכן שגם ישוחררו שחקנים. דבר שיקשה מאוד על סיכויי ההישרדות בליגת העל.

לטענת גורמים במשטרה, "היקף עבירות ההונאה: 290 מיליון דולר בארבעה מיזמים - זה היקף העבירות בתיק הכלכלי. יכול להיות שנמקד את התיק בפחות מזימים ובסכום נמוך יותר למען קידום החקירה".

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
חשדות חמורים. משה חוגג/דני מרון

בכיר במשטרה הוסיף כי הקשר בין שני התיקים הוא קשר בל ינותק מאחר ומדובר בחשוד מרכזי שהאמצעים שמצויים בכיסו הם אמצעים שהושגו בעבירה, הונאה ומרמה. "אין לו גבול במאמצים שלו ובהצלחות לדרדר נשים צעירות, אותן הוא צד ברשתות החברתיות ובאמצעים אחרים על מנת לנצל חולשות כדי לקבל מהן שירותי מין במספר מקרים".

"תיק עבירות המין מאוד מורכב. מדברים על עשרות נשים שנפגעו מעבירות שונות שחלקם פורסמו. עבירות בתחום השידול, עבירות בתחום הבאת נשים לארץ לצורך מתן שירותי זנות, מדברים על פגיעה אנושה בפרטיות של צעירות שצולמו והסרטונים שלהן הופצו לחבריו של חוגג. מדברים על מקרים שבהם לא זכינו לשיתוף פעולה של נפגעות עבירה. אנחנו מכבדים את אי ההסכמה שלא להעיד בבית משפט. נמשיך לחקור את עבירות המין כשהחשוד במעצר בית".

מעורכי הדין משה מזור ועמית חדד נמסר כי "משה חוגג צפוי להשתחרר מחר לביתו לאחר ששיתף פעולה באופן מלא ומסר את גרסתו לחשדות במסגרת החקירה. כבר כיום ניתן לומר שקיים פער גדול בין החשדות החמורים בתחילת הפרשה לבין העובדות שהולכות ומתבהרות ככל שנוקפים הימים. אנו משוכנעים כי בתום החקירה ולאחר מיצויה יתברר כי לא דבק רבב פלילי במעשיו של מר חוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully