וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חשבנו שהמשחק בכיס שלנו, אולי אפילו זלזלנו קצת"

מאמן מכבי חיפה לא אהב את הדעיכה במחצית השנייה מול בית"ר: "זה כבר קרה נגד נתניה ולא למדנו, אבל העיקר שניצחנו. המחצית הראשונה הייתה מעולה". אוהדי הקבוצות השליכו חפצים בין היציעים בסיום

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

מכבי חיפה חתמה את הסיבוב הראשון עם ניצחון חמישי ברציפות - הרצף הארוך ביותר של קבוצה כלשהי העונה בליגת העל. האלופה סיפקה מחצית ראשונה מרשימה עם צמד של דין דוד, אבל נרדמה לאחר ההפסקה והסתפקה ב-1:2 בלבד על בית"ר ירושלים, לה צימק ירדן שועה במשחק הראשון מאז מינויו של יוסי מזרחי. הירוקים הקטינו את הפער מהפועל באר שבע המוליכה בחזרה לשתי נקודות, בעוד בית"ר רק נקודה מעל הקו האדום.

אירוע מכוער אירוע לאחר שריקת הסיום, כאשר אוהדים משני המחנות השליכו חפצים ביציע לעבר הקהל היריב.

אוהדי מכבי חיפה משליכים חפצים. מאור אלקסלסי
השלכת חפצים מצד אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי
אוהדי בית"ר ירושלים משליכים חפצים. מאור אלקסלסי
וגם מצד אוהדי בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

ברק בכר סיכם: "ירדנו בקצב במחצית השנייה, חשבנו שהמשחק בכיס שלנו. זה כבר קרה לנו העונה עם מכבי נתניה ולא למדנו, אבל בסוף ניצחנו. יש לנו עומס משחקים ואנחנו משחקים בקצב גבוה, הייתה מחצית ראשונה מעולה שלנו. הייתה ירידה וכמעט ספגנו את השוויון בסוף, היה לנו מזל. שיחקנו עם שלושה בלמים רק בדקות האחרונות. לפני כן הכנסנו מגן תוקף ואת מאור לוי שנמצא בכושר טוב, ועדיין הייתה ירידה. הייתה לנו חצי שעה הרבה פחות טובה. זה קורה, ברור שאני לא אוהב את זה וניתן על זה את הדעת. אולי אפילו זלזלנו קצת ואסור שזה יקרה, כי בסופו של דבר אתה נענש. במחצית הראשונה היה קצב אירופי לכל דבר וצריך לפרגן גם לבית"ר שחזרה וכמעט השוותה. בשורה התחתונה זה ניצחון חשוב וממשיכים קדימה".

על הסגל: "יש לנו חיסורים כרגע. היום הסגל היה יותר קצר והעדפתי לסחוט את השחקנים. העייפות הייתה ניכרת בסוף, אבל העיקר שניצחנו. לא בכל משחק אפשר לתת 4 ו-5. הפעם עשינו את זה צנוע. רצינו להמשיך באותו קצב, ליהנות ולכבוש. ברוב המשחק עשינו את זה טוב, בסוף פחות. עדיין יש הרבה דברים טובים".

על הקמפיין האירופי: "זה לא סוד שנפלנו לבית ברמה מאוד גבוהה, אבל בכל משחק נתנו פייט. פספסנו קצת מבחינת נקודות בשני משחקים מול סלביה פראג ואוניון ברלין שהיינו שווים לפחות נקודה. שחקנים התחשלו, צברו ניסיון באירופה, גם אנחנו כצוות. לומדים ולוקחים את זה קדימה. התוצאות לא תאמו את היכולת לדעתי, יכולנו לקחת יותר נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully