וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.12: פריז זוממת על ויניסיוס, דמבלה יעבור לבאיירן מינכן?

הצרפתים יצרו קשר עם סוכנו של כוכב ריאל מדריד וינסו לבצע מחטף, הבווארים סימנו את הצרפתי כמחליף אפשרי לקומאן, שתי איטלקיות בעקבות אוריגי, קייזה יעזוב את יובנטוס?

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באייר לברקוזן 2:5/ספורט1

העברות

* אלופת דרום אמריקה, פלמייראס, התחזקה בבלם הצ'יליאני ואלבר הוארטה. הברזילאים שילמו לאוניברסידד דה קתוליקה 1.7 מיליון דולר עבור השחקן בן ה-28.

שחקן טוטנהאם, דלה עלי. רויטרס
טוטנהאם מוכנה לשמוע כל הצעה עליו. עלי/רויטרס

שמועות

* האם פריז סן ז'רמן בדרך למחטף ענק? ב"אל נסיונאל" טוענים שהצרפתים כבר יצרו קשר עם סוכניו של ויניסיוס, כוכבה הלוהט של ריאל מדריד שעדיין לא חתם על חוזה חדש ומשודרג. לברזילאי בן ה-21 יש חוזה בריאל עד קיץ 2024, כך שבכל מקרה הצרפתים יצטרכו לשלם דמי העברה כדי לרכוש אותו אם וכאשר.

* ב"בילד" מדווחים שבאיירן מינכן שוקלת להחתים את עוסמאן דמבלה מברצלונה בהעברה חופשית, במידה שקינגסלי קומאן לא יאריך את חוזהו.

* קרם אקטורקולו נמצא על הכוונת של דייגו סימאונה ואתלטיקו מדריד. שחקן הכנף של גלאטסראיי ונבחרת טורקיה אמור לעלות כ-14 מיליון יורו, אם אתלטיקו תחליט לרכוש אותו.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שאם יובנטוס לא תסיים בין ארבע הראשונות באיטליה ותשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, פדריקו קייזה עשוי להימכר בקיץ לאחת הענקיות האנגליות.

עוד בוואלה!

מסי ופריז סן ז'רמן נגד ריאל מדריד, אתלטיקו מול יונייטד

לכתבה המלאה
ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
פריז סן ז'רמן זוממת עליו. ויניסיוס/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

* סביליה חידשה את ההתעניינות בשחקן פורטו, חסוס קורונה. המקסיקני בן ה-28 יסיים את חוזהו בקיץ ואם פורטו רוצה לקבל עבורו תמורה, היא תצטרך למכור אותו בינואר.

* ב"סאן" האנגלי מדווחים כי מילאן ואטאלנטה נאבקות על שירותיו של חלוץ ליברפול, דיבוק אוריגי. הבלגי עלה לאחרונה לכותרות לאחר שהבקיע מול הרוסונרי בליגת האלופות ונגד וולבס בליגה, ולאור העובדה שמוחמד סלאח וסאדיו מאנה ייעדרו בחודש הבא כשישחקו באליפות אפריקה, קשה לראות את האדומים מוותרים על החלוץ שלהם כל כך מהר.

* בורסת השמות של ניוקאסל: המגפאייז שנאבקים על חייהם בפרמיירליג, מעוניינים בקשר מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד. גם הבלם ההולנדי סוון בוטמן, שמצטיין בליל, הוא אחד המועמדים.

* טוטנהאם מוכנה לשמוע הצעות על דלה עלי, אבל לא בטוח שפריז סן ז'רמן עדיין מעוניינת כמו שהייתה בקיץ. ההערכות הן שאם הוא יעזוב את התרנגולים בינואר, זה יהיה בהשאלה - כרגע נראה שלקבוצה אחרת בפרמיירליג.

* אחרי שעלתה על חשבון ברצלונה לשמינית גמר ליגת האלופות, בנפיקה מעוניינת לצרף בינואר את בלם הבלאוגרנה, סמואל אומטיטי. הפורטוגלים, שיפגשו את אייאקס בשמינית הגמר, איבדו בחודש שעבר את הבלם לוקאס וריסימו, שסובל מפציעה קשה ועלול להיעדר עד תום העונה. ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי הצרפתי מעוניין להישאר בברצלונה לפחות עד סיום החוזה ב-2023, ויעזוב רק אם תגיע הצעה שתספק אותו מקצועית וכלכלית. המועדון, מבחינתו, מעוניין להיפטר מהשכר העצום של הצרפתי כדי לפנות כסף לרכש פוטנציאלי בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully