וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטאמנדי ומשפחתו היו קורבן לשוד אלים: "כרכו חגורה סביב צווארו"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 19:26

בלם בנפיקה חזר לביתו אחרי הניצחון על פמליקאו ונתקל בארבעה שודדים שהיכו אותו וגנבו כסף ושעונים, כל זה בזמן שבנו ואשתו היו בחדר הסמוך

תקציר: אינטר - קליארי 0:4/ספורט1

ניקולאס אוטאמנדי, בלמה הארגנטינאי של בנפיקה, עבר שוד אלים אמש (ראשון) בביתו שבליסבון. כך לפי דיווחים בתקשורת בפורטוגל. לפי הדיווח אוטאמנדי, שחזר מהמשחק של קבוצתו נגד פמליקאו במסגרת המחזור ה-14, הותקף על ידי ארבעה שודדים שפרצו לביתו בזמן שזה היה במשחק.

התוקפים היכו את אוטאמנדי לפי הדיווח, וכרכו חגורה סביב צווארו כדי שלא יזוז, וכל זה בזמן שאשתו והילד היו בחדר הסמוך והיו עדים להתקפה האלימה. במהלך השוד הזה התוקפים לקחו כסף מביתו של אוטמנדי וגם שעונים, אותם הביא אוטאמנדי מארגנטינה.

ניקולאס אוטאמנדי ובני משפחתו. הטוויטר של ניקולאס אוטאמנדי, צילום מסך
קורבן לשוד אלים. אוטמנדי ומשפחתו/צילום מסך, הטוויטר של ניקולאס אוטאמנדי

משטרת פורטוגל חוקרת את המקרה הזה בניסיון לאתר את השודדים ולתפוס אותם. כמו במקרה של ערן זהבי, הוצבה אבטחה צמוד סביב ביתו של אוטאמנדי שמנסה להתאושש מהאירוע.

בנפיקה מסרה הודעה רשמית בנושא: "אנחנו משארים שביתו של אוטמנדי נפרץ. הוא והמשפחה שלו במצב טוב למרות החווייה הלא נעימה שהם חוו. בנפיקה מכבדת את הפרטיות של השחקן ומשפחתו ומחכה לתוצאות החקירה".

אוטמנדי בן ה-33 פתח במשחק שבו בנפיקה הביסה 1:4 את פמליקאו ושיחק 90 דקות. כזכור, מקרה דומה קרה לאנחל די מריה, אך במקרה של שחקן פריז סן ז'רמן הוא שיחק בזמן שמשפחתו הייתה הקורבן לשוד האלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully