וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא רחמים: 0:7 אדיר למנצ'סטר סיטי על לידס

אחרי שבשנה שעברה האלופה לא ניצחה את זו של ביילסה, הגיעה תצוגה כמעט מושלמת: פודן (5), גריליש (13) בשערו הראשון בפרמיירליג עם הראש, דה בראונה (32 ו-62), מחרז (49), סטונס (74) ואקה (78) הבטיחו מחזור נוסף בפסגה

תקציר: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:7 את לידס/ספורט1

פתיחה יותר מטורפת מזו למחזור ה-17 בפרמיירליג פשוט לא הייתה יכולה להיות. אחרי שהמשחק בין ברנטפורד למנצ'סטר יונייטד נדחה בעקבות התפרצות קורונה אצל השדים האדומים, האלופה מנצ'סטר סיטי נקמה בלידס עם 0:7 מהדהד. במשחק נוסף שנערך, אסטון וילה ניצחה גם היא את נועלת הטבלה נוריץ'.

ג'ק גריליש, שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
שער ראשון שלו בפרמיירליג עם הראש. גריליש חוגג/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר סיטי - לידס 0:7

בשנה שעברה לא הצליחו שחקניו של פפ גווארדיולה להכניע את אלו של מרסלו ביילסה, אבל זה לא מנע מהם לזכות באליפות כמובן. הערב הם השיבו להם על המעידות באותם מפגשים עם שביעייה מהדהדת וניצחון שהבטיח מחזור נוסף בפסגה, כשלפחות עד יום חמישי לסיטי יתרון ארבע נקודות על פני ליברפול.

בעוד לידס הגיעה בסגל חסר במיוחד לאיתיחאד, גווארדיולה ערך רוטציה והשיב להרכב בין השאר את קווין דה בראונה, ריאד מחרז ופיל פודן. בעוד הכוכב הכי לוהט של הסיטיזנס, ברנרדו סילבה, לא כבש או בישל הערב, אלא רק החמיץ מול שער ריק, כל חבריו לקישור התפוצצו: פודן הבקיע בדקה השמינית, גריליש הכפיל כעבור חמש דקות כשכבש את שערו הראשון בפרמיירליג בנגיחה, דה בראונה ירה מתוך הרחבה (32) וגם מחוצה לה (62) ובין לבין גם ריאד מחרז (49), ג'ון סטונס (74) ונתן אקה (78) מצאו את הרשת בדרך לניצחון המוחץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
עם קצת עזרה מהגנת לידס. פודן אחרי השער המהיר/GettyImages, Alex Livesey

מהלך משחק

דקה 3: גריליש חתך משמאל למרכז ובעט כדור חד מחוץ לרחבה, מלייה ירד היטב והדף.

דקה 7: איזו החמצה ענקית. התקפה יפהפייה הסתיימה במסירה של דה בראונה לסילבה, הפורטוגלי בעט ממרכז הרחבה מול שער חשוף החוצה.

דקה 8, 0:1 למנצ'סטר סיטי: עכשיו הכדור ברשת. רודרי פרץ לרחבה ונבלם על ידי מלייה, הכדור הגיע לפודן שמכ-16 מטר בעט כדור שהגנת לידס לא הצליחה להרחיק. זהו גם היה השער ה-500 של סיטי בפרמיירליג בעידן גווארדיולה (ב-207 משחקים - אף מאמן בעבר לא הגיע לציון דרך כזה במהירות כזו).

דקה 13, 0:2 לסיטי: האלופה לא מורידה את הרגל מהדוושה. הגנת לידס הסתדרה עם קרן של מחרז מימין, אבל הכדור חזר אליו, האלג'יראי שוב הרים וגריליש באין מפריע מקרוב נגח פנימה - שערו הראשון בפרמיירליג עם הראש.

דקה 30: שופטי המסך בדקו פנדל אפשרי ללידס אחרי שזינצ'נקו נגע בכדור בידו ומנע מראפיניה הזדמנות ממשית, אך הנגיעה הייתה סנטימטרים מחוץ לרחבה.

קווין דה בראונה, ג'ק גריליש, שחקני מנצ'סטר סיטי. Alex Livese, GettyImages
דה בראונה כובש את השלישי של הסיטיזנס וחוגג עם גריליש/GettyImages, Alex Livese

דקה 32, 0:3 לסיטי: דה בראונה הצטרף לחגיגה. רודרי התקדם לעבר השער, מסר בין שניים והכוכב הבלגי מצא את הפינה של מלייה. זו כבר תבוסה.

דקה 49, 0:4 לסיטי: המחצית השנייה החלה בדומה לראשונה. גונדואן שהחליף את ברנרדו סילבה בהפסקה מסר למחרז, האחרון עבר את השומר ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה, שינה כיוון ופגש את הרשרת.

דקה 53: הפעם מחרז מסר לגונדואן, שמהאוויר בעט לפינה הרחוקה והחמיץ את המסגרת בסנטימטרים.

דקה 55: דאלאס בעט מכ-18 מטר כדור אדיר שפגע רק בקורה, אדרסון וסיטי ניצלו מספיגה.

ראפיניה ושחקני לידס מובסים. Alex Livesey, GettyImages
לא נעים. ראפיניה ושחקני לידס מובסים/GettyImages, Alex Livesey

דקה 62, 0:5 לסיטי: דה בראונה הניף את הרגל מכ-23 מטר ולא הותיר יותר מדי סיכוי למלייה. בישול שני לגונדואן.

דקה 74, 0:6 לסיטי: זה כבר לא נעים. ג'ון סטונס נותר לבדו מול מלייה וראה את הכדור הראשון שלו נהדף, אבל את הריבאונד הפציץ פנימה.

דקה 78, 0:7 לסיטי: כל מטאטא יורה. מחליף נוסף הבקיע, הבלם אקה שעלה לבדו לקרן שהרים פודן ונגח לרשת.

צפו בתקציר הניצחון של אסטון וילה בנוריץ'

תקציר: נוריץ' - אסטון וילה 2:0/ספורט1

נוריץ' - אסטון וילה 2:0

סטיבן ג'רארד ושחקניו התאוששו מההפסד בשבת לליברפול וחזרו למסלול הניצחונות. ג'ייקוב ראמזי בדקה ה-34 כבש ראשון מול נועלת הטבלה, אולי ווטקינס הכפיל שלוש דקות לסיום והאורחת מברמינגהאם עם 22 נקודות, לפחות זמנית במקום התשיעי. הקנריות של דין סמית', שפגש את הקבוצה ממנה פוטר רק לפני חודש ושבוע, עם הפסד שלישי ברציפות

משחקי יום רביעי באנגליה:

ברייטון - וולבס (21:30)
ברנלי - ווטפורד (21:30)
קריסטל פאלאס - סאות'המפטון (21:30)
ארסנל - ווסטהאם (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully