וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות "הקשר ההולנדי", באיינדהובן מעריכים שמכבי ת"א "לא הגרלה קשה"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 16:40

גם בהולנד אוהבים את ההגרלה, מזכירים את הקשר של זהבי ואת קרויף, ואן לוון וקובאס, אך טוענים: המעבר לשלב הבא אמור להיות טבעי

הגרלת הקונפרנס ליג/ספורט1

גם בהולנד קיבלו בעניין את ההגרלה של שלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג, שקבעה שמכבי תל אביב תפגוש את ערן זהבי וקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן. מעבר לעובדה שמדובר במפגש רגיש של אחד מהשחקנים הבולטים של פ.ס.וו מול קבוצתו לשעבר, בהולנד מכירים את מכבי תל אביב גם בהקשר של ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי לשעבר של הצהובים.

באתר הספורט ההולנדי "vi.nl" נכתב: "פ.ס.וו תפגוש שחקנים מוכרים כמו ברנדלי קובאס, שרן ייני (אקס ויטסה) וסטיפה פריצה (אקס נאק ברדה)... פ.ס.וו פוגשת מועדון עם קשר הולנדי. ג'ורדי עבד במועדון הזה שנים כמנהל מקצועי, ופטר בוס, שוטה ארבלדזה ופטריק ואן לוון היו המאמנים שלה".

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. יוסי ציפקיס
לא יהיה לו קל. זהבי/יוסי ציפקיס
הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר לצד שחקן העבר ההולנדי יוהאן קרויף. ברני ארדוב
קשר הולנדי. קרויף המנוח בישראל/ברני ארדוב

ב"טלחראף" ההולנדי נכתב: "פ.ס.וו תפגוש את קובאס, ששיחק בעבר בין השאר בהראקלס ואקסלסיור, וזהבי יפגוש את קבוצתו לשעבר, שכרגע רק במקום החמישי בליגה שלה".

ריק אלפרניק, העיתונאי ההולנדי הבכיר שמסקר את פ.ס.וו איינדהובן, כתב: "פ.ס.וו הוגרלה מול מכבי תל אביב, שמדורגת 5 בליגה הישראלית, וזאת לא נראית ההגרלה הכי קשה. העפלה לשלב הבא צריכה להיות טבעית, לא יכולה להיות אי הבנה. מכבי סיימה רק במקום השני בבית המוקדם בקונפרנס ליג".

כזכור, ההגרלה של מכבי תל אביב מול פ.ס.וו איינדהובן הייתה רק המשך של יום סוער עבור החלוץ המצטיין, שהתבשר בלילה שביתו נפרץ בזמן שהיה עם משפחתו בדובאי. זו הפעם השנייה שבה הבית של זהבי נפרץ, ובהולנד העריכו היום שהוא ומשפחתו ירצו לחזור לישראל, מה שמוסיף עוד יותר עניין למפגש הטעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully