וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה צריכה להסתכל רק על עצמה". מאיר צפוי לפתוח בשמאל

13.12.2021 / 12:13

הירוקים לא מתעסקים במצב בטבלה לקראת בית"ר ירושלים (20:45): "יש עוד יותר מדי זמן בשביל חישובים". האוהדים זועמים על החלטת המשטרה, רודריגס ימשיך כמגן ימני?

תקציר הפסדה של מכבי חיפה 2:1 לפיינורד בקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי סיום המסע האירופי, במכבי חיפה יחזרו למאבק על האליפות בליגת העל כאשר הערב (שני, 20:45) תסיים הקבוצה את הסיבוב הראשון במשחק מול בית"ר ירושלים. המאמן ברק בכר יחסר את שני המגנים השמאליים הבכירים שלו, סאן מנחם וטאלב טוואטחה, ונראה שהוא נוטה לפתוח עם רז מאיר בעמדת המגן השמאלי ולתת את הקרדיט בעמדת המגן הימני לחוסה רודריגס.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך כמגן ימני? רודריגס/מאור אלקסלסי

מי שיישב על הספסל הוא ריאן סטריין, שגם כך לא יכול לשחק יותר מדי דקות, אך אם יאלץ הוא עשוי להיכנס לעמדת המגן הימני במהלך המשחק כדי לאפשר לחוסה רודריגס לעבור לקישור. אופציה נוספת היא הרכבתו של רמי גרשון או עופרי ארד כבלם והסטה של שון גולדברג למגן שמאלי, אך ההערכה היא שבכר יפתח עם גולדברג כבלם וייתן למאיר את חולצת ההרכב כמגן שמאלי. מי שיחסר גם כן הוא דולב חזיזה שמצא בכושר מצוין. הקשר סוחב חמישה כרטיסים צהובים ודין דוד יפתח בעמדת הכנף כשגודסוויי דוניו צפוי לפתוח בחוד.

הפועל באר שבע פתחה אמש פער של חמש נקודות בפסגה, אך בקבוצה הבהירו כי בשלב זה של העונה הם פחות מתעסקים במוליכה. "אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו" אמר שחקן בקבוצה, "יש עוד יותר מדי מחזורים כדי שנעשה חישובים על באר שבע. אם נמשיך לשחק בקצב שאנו משחקים בתקופה האחרונה זה יהיה טוב עבורנו".

עוד בוואלה!

בבית"ר מרגישים שאין מה להפסיד, יוסי מזרחי מתלבט לגבי המערך

לכתבה המלאה
שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי להישאר במרכז ההגנה. גולדברג/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, המשטרה הודיעה כי לא תאפשר הערב לקהל להכניס דגלי פריסה ואמצעי עידוד. ההחלטה מקוממת את האוהדים הירוקים, ולפי גורמים במשטרה מדובר בהחלטה מהדרגים הגבוהים שנועדה לסכל זריקת חפצים ואלימות ביציעים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully