וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מרגישים שאין מה להפסיד, יוסי מזרחי מתלבט לגבי המערך

13.12.2021 / 8:44

שחקנים אמרו לקראת מכבי חיפה (20:45): "היא דורסת, אבל לא מרימים ידיים מראש". המאמן הזהיר מפני אצילי, גרצ'קין ישחק כבלם אם יוחלט לפתוח עם חמישיית הגנה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

בית"ר ירושלים תגיע הערב (שני, 20:45) למשחק החוץ מול האלופה מכבי חיפה בהרגשה שאין יותר מדי מה להפסיד. גם שחקנים בקבוצה הודו אתמול: "מכבי חיפה דורסת ובתקופה הכי טובה שלה העונה, עם אצטדיון מלא. אנחנו נבוא וניתן את הכי טוב שלנו, לא מרימים ידיים מראש, לא הערב ולא בשבוע הבא בטרנר נגד הפועל באר שבע".

יוסי מזרחי עם גל כהן באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עדיין לא החליט בנוגע למערך. מזרחי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בצד המקצועי, יוסי מזרחי תירגל הרכבים שונים, במערכים של ארבעה וחמישה שחקנים בהגנה ונראה כי רק במהלך היום יקבל החלטה סופית. במידה ויפתחו חמישה בהגנה, מקס גרצ'קין יצטרף כבלם שלישי לאוראל דגני ואופיר קריאף ואורן ביטון יפתח בשמאל. גם בחלק הקדמי המאמן מתלבט אם לפתוח עם שני שחקני כנף או שלישיית אמצע בקישור ושני חלוצים, כאשר העדיפות בחלק הקדמי היא לאדווין ג'סי וירדן שועה.

מזרחי ערך שיחות על הדשא על מרבית שחקני הקבוצה, אמר לכל אחד מה הוא מצפה ממנו ויחד עם גל כהן עברו עם השחקנים אתמול על משחק ההתקפה של מכבי חיפה, חילופי המקומות והכניסות של עומר אצילי, דין דוד וצ'ארון שרי, כאשר המאמן אומר לשחקניו על אצילי: "הוא מחפש בכל מקום לייצר מצב ועושה תנועה, סגרתם לו בעיטה הוא ייכנס לעומק לנגיחה, כל אחד כאן צריך להגיע בריכוז מקסימלי".

הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, אורן ביטון: קמסו מארה, אביאל זרגרי, לירן רוטמן, אדווין ג'סי, ירדן שועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully