וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי יישאר עד סוף החודש בדובאי. השלכות האירוע ייבחנו

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 10:51

השוד בבית זהבי בהולנד מטלטל את המשפחה והתקבל בצורה דרמטית, בסביבת הכדורגלן מודים שזה עשוי להשפיע על עתידו: "בפעם הקודמת הוא נשאר. כשזה קורה בפעם השנייה, כבר צריך לחשוב מה לעשות"

צפו בדיווח של שליחת וואלה! לאמסטרדם מביתו של ערן זהבי במאי 2021/מורן זליקוביץ'

האירוע המטלטל שעוברת משפחת זהבי החל מהלילה (בין ראשון לשני) עת הגיעה הבשורה מהולנד בדבר פריצה נוספת לביתם, לא אמור לשנות את התכנית המקורית של ערן לשקם את ברכו הפגועה בתהליך ארוך שהוא עובר בדובאי מתחילת החודש. זהבי ימשיך לשהות עם רעייתו שי ושלושת ילדיו בבית מלון ולערוך כל יום אימונים וטיפולים עם מאמן הכושר הצמוד אליו ערן שדו ומעסה הנבחרת יגאל צברי. על פי התכנית המקורית השיקום בדובאי אמור להסתיים רק בסוף החודש.

היום ברור לזהבי עד כמה היה נכון להביא את המשפחה לשהות לצדו בדובאי בזמן שהוא עובר את הליך השיקום לו הסכימה הנהלת פ.ס.וו איינדהובן ולא לתת להם לשהות בלעדיו באמסטרדם. שי זהבי עודכנה בדבר הפריצה רק הבוקר. כשהגיעה הבשורה מהולנד היא כבר ישנה וזהבי העדיף לא להעיר אותה. החל מהבוקר עסוקים השניים בסידורים שונים ובניסיון לפענח מה נגנב מהבית על ידי השודדים. השניים גם מקבלים הרבה הודעות מחזקות וטלפונים של בני משפחה מהארץ שמנסים להרגיע ולהתעניין בשלומם.

כך או אחרת האירוע הדרמטי התקבל בצורה קשה מאוד על ידי שי וערן והשלכותיו ייבחנו בזמן הקרוב כאשר הם עדיין בדובאי ומחשבים את מסלול חייהם. "גם בפעם הקודמת שזה קרה מיהרו כולם לקבוע שערן יעזוב את הולנד ולמרות הטראומה, הוא נשאר. ברור שכאשר זה קורה בפעם השנייה כבר צריך לחשוב מה לעשות. בכל מקרה זה עוד מוקדם כי הכל טרי מאוד", אומרים הבוקר בסביבת ערן ושי.

ערן זהבי עם אשתו שי. צילום מסך, אתר רשמי
מקבלים הרבה הודעות מחזקות. הזהבי'ס/אתר רשמי, צילום מסך

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

על פי הדיווחים בהולנד, המשטרה נמצאת בחיפושים אחר לפחות שני חשודים במעשה. המשטרה קראה לציבור לסייע בחיפושים ולשם כך פרסמה את פרטי הלבוש שלהם. אחד השודדים לבש חליפת ספורט אפורה וקפוצ'ון שחור, בעוד שותפו למעשה לבש מכנס כהה וג'קט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully