וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בנוף הגליל: "קבוצה עם מטרה כמו שלנו לא אמורה לספוג כך"

13.12.2021 / 10:30

העולה החדשה ספגה פעמיים ממצב נייח, למרות שירון הוכנבוים התמקד בנושא בהכנות להפועל באר שבע. ברקמן: "ההפסד הזה על הגב שלי". בלם ושחקן התקפה על הפרק לינואר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

הפועל נוף הגליל סיימה אמש (ראשון) את הסיבוב הראשון עם הפסד חוץ 2:0 להפועל באר שבע. למרות פערי האיכות בין הקבוצות, בנוף הגליל קיבלו את ההפסד באכזבה גדולה כיוון ששני השערים הגיעו מטעויות של ההגנה במצבים נייחים - דווקא הנושא שבו התמקד המאמן ירון הוכנבוים בהכנות למשחק, ובכל זאת החולייה האחורית שלו לא הצליחו לעצור את היריבה.

"אנחנו מאוכזבים מהתוצאה כי כן היינו במשחק, גם כשלא יצרנו יותר מדי מצבים מסוכנים", אמר הבלם והקפטן ג'ניה ברקמן בסיום המשחק. "ספגנו שערים שלא ממהלכי כדורגל וחבל על כך. קבוצה עם מטרה כמו שלנו לא אמורה לספוג ככה. היו דברים טובים, אז נלמד מהטעויות ונמשיך לסיבוב השני. בגדול, אני לוקח את ההפסד הזה על הגב שלי".

איתי שכטר, הפועל באר שבע מול ג'ניה ברקמן, הפועל נוף הגליל. דני מרון
"ההפסד הזה על הגב שלי". ברקמן שומר על שכטר/דני מרון

בימים הקרובים, בנוף הגליל אמורות להתקבל החלטות לקראת חלון ההעברות בחודש הבא, כאשר המטרה היא להתחזק בבלם נוסף ובשחקן התקפה. במועדון טוענים שהבלם גוטי טומלין, שנותח בכתפו בברזיל, אמור לנחות בישראל בסוף החודש והמטרה היא להשאירו בסגל עד תום העונה, אם יימצא כשיר. בכל מקרה, ראשי המועדון כבר החלו לגשש לגבי בלם אחר למקרה שגוטי לא יעמוד לרשותם לפי לוח הזמנים המתוכנן לו.

עם תחילת הסיבוב השני, המטרה של העולה מהליגה הלאומית נותרה זהה: להישאר בליגת העל ולשרוד את המאבקים נגד הירידה שנראים באופק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully