וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.12: הסיבות שבגללן הולאנד עשוי להגיע דווקא לברצלונה

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 10:27

בקטאלוניה מסבירים למה "לאפורטה בטוח שהוא יכול להחתים את הולאנד", בארסה בינתיים הולכת על השאריות של צ'לסי, יובנטוס נפטרת משחקנים

תקציר: אינטר - קליארי 0:4/ספורט1

שמועות ודיווחים

* בקטאלוניה ממשיכים לדווח על השמות האפשריים שברצלונה תנסה לצרף בינואר: אחרי המועמדות של החלוץ הלוהט של ריבר פלייט חוליאן אלברס, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שבארסה תנסה לצרף את כריסטיאן פוליסיץ' מצ'לסי, כמו גם את סזאר אספיליקואטה ואנטוניו רודיגר מאלופת אירופה. כידוע, השם העיקרי שמוזכר את פראן טורס ממנצ'סטר סיטי.

* עוד בברצלונה, על פי "Cadena SER", "הנשיא לאפורטה בטוח שהוא יכול להחתים את ארלינג הולאנד". כזכור, הסוכן של הולאנד, מינו ראיולה, הזכיר את ברצלונה כאחת מארבע קבוצות אפשריות שבהן הנורבגי יוכל לחתום. על פי הדיווח, הולאנד לא יקבל החלטה רק על פי שיקולים כספיים, אלא גם אופי המועדון. גם ב"ספורט" טוענים: "במירוץ אחר הולאנד, לברצלונה יש יתרון. הולאנד כבר הוכיח במעבר לדורטמונד שהוא לא חושב רק על כסף. סיטי לא מעוניינת, באיירן לא משקיעה כאלה סכומים וריאל הולכת על אמבפה. ראיולה ולאפורטה כבר הסכימו על סכומים".

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הולך עם הלב או אחרי הכסף? הולאנד/רויטרס

* נמשכות השמועות על עזיבה אפשרית של אדינסון קבאני את מנצ'סטר יונייטד, כשמספר קבוצות באירופה מביעות בו עניין, אבל "יונייטד טרם קיבלה החלטות על החלון". אתמול דווח שקורוינתיאנס הברזילאית רוצה אותו.

* צ'לסי עומדת לסכם עם הבלם הברזילאי טיאגו סילבה חוזה חדש עד 2023.

* ניוקאסל מביעה עניין רציני בסוון בוטמאן, 21, הבלם ההולנדי של ליל, שמחוזר גם על ידי מילאן.

* יובנטוס מנסה להיפטר מארון ראמזי ומארתור הברזילאי, אברטון הלחוצה מוזכרת כמועמדת לצרפם. ארסנל רוצה את דיאן קולוסבסקי, שחקן הכנף השבדי בן ה-21.

* מילאן רוצה להחזיר מהשאלה את יאסין אדלי מבורדו, לאור העובדה שהיא מתמודדת עם שורה של פציעות ועזיבה קרובה לאליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully