וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו יודיע על פרישה ברביעי, ברצלונה מעכלת את ההווה העגום

בספרד דיווחו שהמועדון הכין טקס לחלוץ, קטלו את הקבוצה של צ'אבי אחרי ה-2:2 מול אוסאסונה והחמיאו לצעירים: "השפילו את הכוכבים. מקום רביעי יהיה הישג"

נראה שלא משנה כמה ברצלונה ממשיכה לקרטע ולרשום תוצאות מאכזבות, בקטלוניה מתקשים לעכל את העובדה שהקבוצה שייכת בימים אלה לדרג הבינוני בספרד. אחרי ששחקניו של צ'אבי שמטו נקודות בפעם השלישית ברציפות בליגה, ב-2:2 נגד אוסאסונה אתמול (ראשון), הפרשנים בתקשורת המקומית ניתחו את המצב העגום.

שחקני ברצלונה מאוכזבים. ANDER GILLENEA/AFP, GettyImages
ההווה עגום. שחקני ברצלונה מאוכזבים/GettyImages, ANDER GILLENEA/AFP

"הילדים השפילו את הכוכבים", נכתב בטור דעה ב"ספורט" לאחר שניקו, עבדה וגאבי הצעירים היו הבולטים בקבוצה, בעוד הוותיקים יותר, כמו ג'רארד פיקה ופרנקי דה יונג למשל, שוב הציגו יכולת מאכזבת. "זו סנסנציה שבארסה מאבדת פעמיים יתרון מול קבוצה עם רבע מהתקציב שלה. עבדה היה הטוב ביותר וגרם לקבוצה לשכוח לחלוטין את דמבלה במחצית הראשונה, כאשר לוק דה יונג לא עשה כלום חוץ מלהראות שהוא לא יבין לעולם את סגנון המשחק של בארסה".

עוד נכתב: "ההבדל בין הצעירים לבעלי השכר הגבוה כל כך גדול, שאפילו צ'אבי הודה שזה לא הדבר הכי חיובי, כי ברצלונה תלויה נכון להיום בילדים בין 17, 18 ו-19, וכך יהיה קשה מאוד לעמוד אפילו במטרה מינימלית כל כך כמו השגת המקום הרביעי בליגה".

מאמן ברצלונה צ'אבי הרננדס. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
רק "הילדים נותנים לו תקווה. צ'אבי/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

פרשן אחר ניסה להיות אופטימי יותר ושם את הפוקוס על אותם כישרונות עולים שאמורים להחזיר את הקבוצה לצמרת בעתיד. "זו בארסה בלי הווה, אבל עם עתיד", כתב. "ניקו, עבדה וגאבי היו המנוע של קבוצה שהייתה רכה מדי בשביל לשמור על היתרון במשחק שהיה חובה לנצח. הליגה אבודה כבר מזמן, אבל עכשיו הכרטיס לליגת האלופות בסכנה ולסיים במקום הרביעי נראה כמו הישג. בארסה הנוכחית כל כך בינונית שהיא כבר לא מייצרת שום ציפייה".

הבלאוגרנה ספגו ביקורת גם על האופי החלש: "הנוקאאוט בליגת האלופות היה כואב ועורר ציפייה לתגובה שתאפשר להביט אל העתיד באופטימיות. אבל שום דבר מזה לא היה. התיקו הזה רק מטיל עוד יותר ספקות ביכולת של בארסה הנוכחית להתגבר על הסיטואציה הנוראית. לאפורטה ומתאו אלמאן יהיו חייבים לעשות קסמים בחלון ההעברות כדי להיפטר מהשחקנים המיותרים ולהשיג את החיזוקים שיתנו קצת אוויר לקבוצה של צ'אבי".

סרחיו אגוארו, ברצלונה. David Ramos, GettyImages
עומד להיפרד מהמשחק. אגוארו/GettyImages, David Ramos

בעניין אחר, ב"רדיו מארקה" נטען הבוקר כי החלוץ שהצטרף לקבוצה בקיץ האחרון, סרחיו אגוארו, יודיע ביום רביעי הקרוב על פרישה מכדורגל. כזכור, הארגנטינאי שהגיע לבלאוגרנה הקיץ אחרי עשור במנצ'סטר סיטי לא שיחק מאז ה-30 באוקטובר, אז הוחלף במשחק נגד אלאבס לאחר שחש כאבים בחזה. בבדיקות שעבר החלוץ נמצאו בעיות בליבו, שצפויות להוביל לסיום הקריירה שלו בגיל 33.

על פי דיווחו של אמיליו פרס דה רוסאס, ברצלונה כבר הכינה טקס מיוחד עבור אגוארו, שמאז שהגיע לקבוצה הספיק לשחק 165 דקות בלבד ולהבקיע שער אחד בהפסד לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully