וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "פגשתי קבוצה מבוהלת, מצאנו נוסחה איך לנצח"

מאמן קריית שמונה התראיין ל-103FM אחרי ה-0:2 על מ.ס. אשדוד: "כשהגעתי רוב הזרים היו עם חצי רגל על המטוס. בזבוזי זמן? כבשנו בזמן ועשינו את מה שצריך"

תקציר: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 2:0/ספורט1

עירוני קריית שמונה הייתה נראית כמו מועמדת בכירה לרדת ליגה, אך מאז שסלובודן דראפיץ' הגיע לקבוצה הצפונית, משהו השתנה. המאמן החדש הוביל את הקבוצה לשלושה ניצחונות רצופים, כולל 0:2 אתמול (שבת) על מ.ס. אשדוד, ולפער של שש נקודות מהקו האדום. הערב התראיין דראפיץ' ל-103FM וסיפר על השינוי הדרמטי שחל בקבוצה.

האזינו

"למדנו בחיים שאחרי ארבעה משחקים לא מכתירים אף קבוצה לאלופה ואף מאמן למאמן העונה", ציין דראפיץ' בפתח דבריו, "זו תקופה טובה. מצאנו נוסחה איך לנצח במשחקים הקרובים אבל אני לא יודע אם זה מספיק לשבועות הבאים. כולם רוצים להתחזק וכולם רוצים לעלות למעלה, ככה שבינתיים אנחנו חיים טוב אבל בואו נראה מה יהיה עוד שבוע־שבועיים".

לדראפיץ' נאמר כי ישנו הנתון המצביע כי ל-87% מהמאמנים שמצטרפים לקבוצה במהלך העונה הפתיחה הטובה מסתיימת אחרי חמישה - שישה משחקים. כאשר נשאל אם הוא חושב על זה אמר המאמן: "אני לא חושב על זה, קופצים למים ושוחים. אני לא יודע מה היה לפני, פגשתי קבוצה מבוהלת, מקום אחרון בטבלה וכשרוב הזרים כבר חצי רגל על המטוס. אז הולכים למחנה אימונים, מנסים לשפר את הדברים, להביא שיטה אחרת ואת הניסיון שלך מה עבד ומה לא. זה עושה לי טוב, הרבה זמן לא עבדתי אז יש לי מוטיבציית שיא - דברים מסתדרים".

עוד בוואלה!

ממשיכה במסע ההיחלצות: קרית שמונה ניצחה 0:2 בחוץ את אשדוד

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. לירון מולדובן
הקבוצה השתנתה תחתיו. דראפיץ'/לירון מולדובן

על טענות על כך שהליגה חלשה ענה דראפיץ': "כל שנה אומרים שהליגה חלשה אבל זו ליגה שיוויונית. אין הבדל גדול בין קריית שמונה למכבי נתניה, הפועל תל אביב או מכבי פתח תקווה. צריך להיות מוכן לכל תרחיש וצריך לתת את מאת אחוזים. זה מה שאנחנו מנסים לעשות. אתמול היינו כולנו בטופ".

על אמירתו של רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד, כי קריית שמונה בזבזו זמן במהלך המשחק אמר: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. אנחנו נתנו גול בזמן ועשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות. עשינו את העבודה וניצחנו".

על מבקיע הצמד איתמר שבירו אמר דראפיץ': "הוא שחקן מצויין. אני אוהב אותו מאוד ומאחל לו להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully