וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע היסטורי בנתניה: נבחרת הנוער ניצחה 1:4 את איחוד האמירויות

המדינה הערבית שלחה את נבחרתה לטורניר החורף למפגש ראשון אי פעם, אבל שחקניו של אופיר חיים לא עשו הנחות, כולל שער מחצי מגרש

"סערה בממלכה" עם אסי ישראלוף/ספורט1

מאורע היסטורי התרחש הערב (ראשון) באצטדיון בנתניה: נבחרת ישראלית שיחקה לראשונה מול נבחרת מאיחוד האמירויות. זה קרה במסגרת טורניר החורף על שם גברי לוי, כאשר נבחרת הנוער עד גיל 19 ניצחה 1:4 את מקבילתה מאיחוד האמירויות. בטורניר המסורתי משתתפות גם גרמניה, אותה תפגוש ישראל ביום רביעי (20:00, נתניה) ורוסיה, מולה תשחק ישראל בשישי (13:00, נתניה).

נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ביצעו מהפך מהיר. שחקני נבחרת הנוער/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת של אופיר חיים, שהעפילה לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה, נקלעה לפיגור אחרי טעות בהגנה ושער של עלי אלמרמרי בדקה ה-23, אבל אמיר ג'נאח איזן את התוצאה בדקה ה-42 ואחרי דקה אריאל לוגסי השלים את המהפך עם בעיטה מ-35 מטרים לשער החשוף, לאחר יציאה רעה של השוער האורח. שגיא גניס המחליף ניצל גם הוא מיקום רע של השוער עם גול מכמעט חצי מגרש בדקה ה-81, ואת התוצאה חתם אוסקר גלוך בדקה ה-84.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון עם השר עיסאווי פריג' לוחצים את ידי שחקני נבחרת הנוער של איחוד האמירויות. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יו"ר ההתאחדות אורן חסון והשר עיסאווי פריג' לוחצים את ידי שחקני איחוד האמירויות/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הרכב נבחרת ישראל: רועי עמדי, עילאי תומר, יונתן לייש, עידו אלמישלי, בר לין, עידן טוקלומטי, אריאל לוגסי, עומרי ג'רפי, מאור ישילירמק, אמיר ג'נאח, רוי נאווי.

כן שותפו: אופק גלר, אוסקר גלוך, עדי יונה, ליעד רמות, שגיא גניס, עילאי פיינגולד, דניס קוליקוב, ליאם חרמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully