וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן הבקיע במספרת בניצחון ויאדוליד, אלי דסה נפצע

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 19:45

החלוץ כבש מתוך רחבת החמש את שערו התשיעי העונה, קבוצתו גברה 1:2 על אוביידו. המגן הוחלף במחצית, ההולנדים ניצחו 1:2 את הראקלס

תקציר ניצחונה של ויטסה 1:3 על מורה בקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי שליאור רפאלוב, מנור סולומון ותאי בריבו הבקיעו אתמול (שבת) במדי קבוצותיהם, שגרירים נוספים של הכדורגל הישראלי שיחקו הערב, כאשר בראשם עמד שון וייסמן שהבקיע פעם נוספת עבור ויאדוליד.

* שון וייסמן פתח בהרכב ויאדוליד ב-1:2 על אוביידו בליגת המשנה בספרד. החלוץ העלה את קבוצתו ל-0:1 כבר בדקה השביעית לאחר ששחקנים רבים של אוביידו הקיפו אותו, אך הוא הצליח לשחרר מספרת בתוך רחבת החמש ולהעלות את הסגולים ליתרון. האורחת הצליחה להשוות, אך נאצ'ו החזיר את היתרון לויאדוליד, שלקחה את שלוש הנקודות והיא כעת במקום החמישי. וייסמן הספיק לספוג כרטיס צהוב והשלים 90 דקות.

אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
הציל שער, נפצע והוחלף. דסה/GettyImages, Soccrates Images

* ויטסה של אלי דסה השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות בזכות 1:2 על הראלקס, המגן הישראלי הוחלף כבר במחצית בעקבות פציעה, אך הוא הספיק להציל שער מהקו. האורחת עלה ליתרון בדקה ה-22 בזכות שער של ניקולאי לאורסן, אך לואי אופנדה הפך עם צמד (31, פ' 49).

* ניר ביטון וליאל עבדה פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות במדי סלטיק, שגברה 0:1 על מאת'רוול בזכות שער של טום רוגיץ' שלוש דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. אחרי 17 משחקים, סלטיק מדורגת במקום השני, ארבע נקודות מתחת לריינג'רס המוליכה.

* ג'וזף גנדה פתח בהרכב אדמירה האוסטרית והוחלף בדקה ה-65 בהפסד 2:1 לראפיד וינה, שעשויה לפגוש את מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג. עילאיי אלמקייס נעדר בשל פציעה.

* פאדי זיידאן וטורפדו קוטאיסי מהליגה הגאורגית השלימו מהפך גדול ושרדו בליגה הבכירה אחרי 0:3 בהארכה על מראני מרטווילי. קוטאיסי הפסידה 2:0 במשחק הראשון בפלייאוף נגד הירידה, והייתה זקוקה למהפך כדי להישאר. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-64, זיידאן הוחלף כעבור דקה וקבוצתו גררה את המשחק להארכה אחרי שער נוסף בדקה ה-87. המפך הושלם בדקה ה-102, כאשר גם כרטיס אדום דקה לאחר מכן לא מנע מקוטאיסי לשמור על היתרון בסיכום שני המשחקים עד לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully