וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ' נחת בישראל, צפוי לשלושה ימי בידוד

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 11:01

נכון לעכשיו, המאמן החדש של מכבי תל אביב נדרש לשלושה ימי בידוד ולא יוכל לצפות במשחק מול הפועל חדרה מהיציע. אם לא יושג אישור לבידוד נושם, יפגוש את שחקניו לראשונה רק ברביעי או חמישי

תקציר: אלשקרט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מלאדן קרסטאיץ', מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת הבוקר (שני) בישראל עם הצוות שלו ונכון לעכשיו, הוא יצטרך להיכנס לשלושה ימי בידוד. אם מכבי תל אביב לא תקבל עבור קרסטאיץ' אישור לבידוד נושם, על פיו הוא יוכל להגיע הערב (20:15, ספורט1) לבלומפילד תחת בדיקת קורונה שלילית ולהתחיל לאמן את הקבוצה, הסרבי לא יוכל לצפות במשחק מול הפועל חדרה מהיציע ורק ביום רביעי או אפילו חמישי יוכל לפגוש את שחקניו החדשים בקרית שלום.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן נבחרת סרביה. רויטרס
הגבלות הקורונה מסבכות את העניינים. מלאדן קרסטאיץ'/רויטרס

קרסטאיץ' עשה עם נחיתתו בדיקת קורונה, ולאחר מכן נסע יחד עם הצוות שלו לדירה בה ישהו עד סיום הבידוד שחל עליהם. בדומה לזרים אחרים שנכנסים לארץ, קרסטאיץ' יצטרך לעשות בדיקה נוספת כעבור 72 שעות ועד אז יהיה חייב ביחד עם הצוות שלו לשהות בבידוד.

במכבי תל אביב עדיין בודקים האם ניתן לקבל אישור עבור המאמן כדי שהוא יוכל להגיע הערב לבלומפילד, אבל למרות שהוא מחוסן ומגיע עם בדיקה שלילית שכבר נערכה לו בבלגרד, ספק רב אם אישור כזה יתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully