וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המשחק מול הפועל תל אביב: ת'ון מייקר שוחרר מהפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 22:15

הסנטר המאכזב שוחרר מהקבוצה מעיר הבירה, שתתארח אצל האקס ג'ייקובן בראון וחבריו (שני, 21:00). מאמצים להכשרת בר טימור. בני הרצליה תנסה לעצור את הריצה של נס ציונה (19:00)

המחזור התשיעי בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. בדרבי האדומות תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים מוליכת הטבלה. עירוני נס ציונה ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים ותקווה להאריך את הרצף במשחק חוץ נגד בני הרצליה.

בר טימור הפועל תל אביב. דני מרון
יוכשר למפגש? בר טימור/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (21:00)

הנתונים: בשמונה השנים האחרונות ניצחה הפועל ירושלים את המשחק הראשון בעונה נגד הפועל תל אביב. למרות שהיא מדורגת במקום הראשון בטבלה, הקבוצה של יותם הלפרין שיחקה הכי מעט משחקי חוץ העונה בליגה עד כה, ומחזיקה במאזן שלילי מחוץ לארנה. הפועל תל אביב תקווה להגיע לשם בשלב מסוים העונה, אך האדומים לא היו במאזן חיובי מאז מחזור הפתיחה בעונת 2018/19.

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. הגארד שהיה הכוכב של הפועל ירושלים בשנתיים הקודמות עד לפציעתו מארח את קבוצתו לשעבר כשהוא נמצא בעונה טובה מאוד עד כה בהפועל תל אביב.

בכמה מילים: הפועל תל אביב פספסה בשבוע שעבר הזדמנות לפצות על פתיחת העונה החלשה שלה כשהפסידה להפועל באר שבע בחוץ. האדומים מקווים להכשיר את בר טימור להתמודדות נגד ירושלים, כשאם טימור לא יוכל לשחק גיל בני ורז אדם אמורים לקבל דקות רבות יותר. בהפועל עבדו השבוע כדי להכניס את ג'וש אואנס לעניינים, ומקווים שיראה טוב מהיכולת נגד באר שבע. ירושלים הבטיחה בשבוע שעבר את המקום בשלב הפליי אין של ליגת האלופות של פיב"א, ורוצה להמשיך את המומנטום הטוב מהשבועות האחרונים. הסנטר המאכזב ת'ון מייקר שוחרר מהקבוצה ולא יהיה בסגל, כשקייזר גייטס גם לא יתלבש. אנתוני בנט ייכלל בסגל.

שחקן בני הרצליה יאיר קרביץ מול שחקן עירוני נס ציונה נמרוד לוי. דני מרון
הרצליה ניצחה את נס ציונה בשני המפגשים הקודמים. יאיר קרביץ/דני מרון

בני הרצליה - עירוני נס ציונה (19:00)

הנתונים: בני הרצליה ניצחה את שני משחקיה האחרונים בליגה נגד נס ציונה, אחרי שהכתומים גברו על הרצליה לפני כן בארבעה משחקים רצופים. כריס באב קלע 11 נקודות בממוצע בשני המשחקים האחרונים אחרי 18.6 נקודות בממוצע בששת המחזורים הראשונים. מי שנמצא בצד השני של המתרס הוא פרנק בארטלי מנס ציונה שרשם 8 נקודות בממוצע בשני המחזורים הראשונים ומאז 22.2 נקודות בממוצע.

במרכז ההתמודדות: מוריס קמפ. הפורוורד החדש של בני הרצליה מגיע מראשון לציון וינסה להיות זה שיעזור לקבוצה לחזור למסלול הניצחונות.

בכמה מילים: אחרי פתיחת עונה שכללה שלושה ניצחונות רצופים, נעצרה בני הרצליה עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים והחליטה לבצע שינוי בסגל כשצירפה את מוריס קמפ. בהרצליה עדיין לא שחררו אף אחד מהזרים אך מי שאמור לשלם את המחיר הוא שמרקוס קנדי. במועדון רוצים להבטיח את המקום ברבע גמר הגביע כבר נגד נס ציונה שמנגד מחזיקה ברצף הארוך בליגה עם חמישה ניצחונות שהקפיצו אותה עד לצמרת. בנס ציונה עבדו השבוע על מנת להכניס את הזר סימי שיטו לעניינים ומקווים לראות כניסה חלקה שלו לשיטת המשחק של ליאור ליובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully