וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק סיטי זכתה באליפות ה-MLS אחרי דרמה גדולה בגמר

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 10:18

צפו בתקציר: פורטלנד השוותה ל-1:1 נגד התכולים בדקה ה-94, אבל הקבוצה מהתפוח הגדול ניצחה בדו קרב פנדלים וזכתה בתואר לראשונה

תקציר גמר ה-MLS. ניו יורק סיטי מנצחת את פורטלנד טימברס בפנדלים/ספורט1

ניו יורק סיטי זכתה הלילה (בין שבת לראשון) באליפות ה-MLS אחרי דרמה ענקית וניצחון על פורטלנד טימבר בגמר. המשחק שנערך באצטדיון של פורטלנד הסתיים ב-1:1 ובפנדלים ידה של ניו יורק הייתה על העליונה עם 2:4.

ניו יורק סיטי - הקבוצה האמריקאית של סיטי פוטבול גרופ שמחזיקה בין היתר גם במנצ'סטר סיטי - זכתה בתואר בפעם הראשונה למרות שסיימה את העונה במקום הרביעי בלבד במזרח ועם המאזן השמיני בטיבו בליגה בעונה הסדירה.

היא הדיחה את אטאלנטה יונייטד ואת ניו אינגלנד רבולושן ובגמר המזרח גברה על פילדלפיה יוניין. במקביל, פורטלנד בעצמה התגברה על מדורגות גבוהות ממנה וכל הדרכים הובילו לגמר.

שחקני ניו יורק סיטי חוגגים זכייה באליפות ה-MLS. רויטרס
אחרי האליפות באנגליה, גם זו בארה"ב הלכה לסיטי/רויטרס

ולנסין קסטייאנוס הארגנטינאי שסיים את העונה הסדירה כמלך שערי הליגה עם 19 כיבושים, העלה הלילה את ניו יורק ל-0:1 בדקה ה-41. פורטלנד לחצה במטרה להשוות, אבל לא הצליחה עד הסיום הדרמטי. השופט הוסיף 4 דקות וכשנותרו 8 שניות לסיום התוספת, פליפה מורה הצ'יליאני בעט שטוח ופנימה והקפיץ את כל האצטדיון.

בהארכה שתי הקבוצות לא הצליחו לשבור שוויון ובסיום הן ניגשו להכריע מהנקודה הלבנה. מורה בעט ראשון בפורטלנד והחמיץ, כשלאחר מכן גם דייגו ואלרי נעצר אצל השוער שון ג'ונסון. בצד השני ניו יורק כבשה 4 מ-5 הפנדלים שלה ובסיום היא חגגה בגדול.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מאמן ניו יורק, דוני דליה, הבטיח לפני המשחק שאם קבוצתו תנצח, הוא יחגוג בתחתונים. הלילה הוא עמד במילה שלו, התפשט, עשה שכיבות שמחה והניף את הגביע כשלגופו תחתונים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully