וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תצרף שחקני התקפה בינואר, אכזבה גדולה מזלאטנוביץ'

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 9:21

חסרונו של גיאגון המורחק משפיע על הקבוצה של בני לם, שהצהיר: "נעשה בדק בית". גם אמיר ברקוביץ' ויניב מזרחי מאכזבים, דומביה שנפצע ייבדק

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי נתניה סגרה אמש (שבת) סיבוב הראשון בינוני מאוד, עם תיקו ביתי מאכזב של 1:1 מול הפועל תל אביב. זה היה משחק שלישי רצוף שנתניה לא מצליחה לנצח, וכמו נגד קרית שמונה והפועל ירושלים היא הוליכה אך שמטה ניצחון. ביום חמישי מחכה לה משחק חוץ אצל הפועל פתח תקוה מהלאומית בגביע, ובליגה היא תנסה לחזור לנצח מול הפועל חיפה באמצע השבוע הבא.

נתניה סובלת מבעיה קשה בהתקפה, כאשר מרבית שחקני החלק הקדמי לא מספקים את הסחורה. חסרונו של פארפה גיאגון המורחק מורגש מאוד, ובקבוצה הביעו אכזבה גדולה מאוד מאיגור זלטאנוביץ'. החלוץ הסרבי לא כובש וגם כמעט ולא מעורב במשחק, כשגם אמיר ברקוביץ' ויניב מזרחי מאכזבים ולא נותנים תפוקה התקפית.

כבר עכשיו ברור שנתניה תנסה להתחזק במספר שחקנים בינואר, כאשר יחד עם החיפוש אחר בלם זר ואולי עוד בלם ישראלי, ינסו בקבוצה לצרף לפחות חלוץ ישראלי אחד ואולי אף יותר.

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בקושי מעורב במשחק. איגור זלטאנוביץ'/ברני ארדוב

"אני מחכה לפארפה, לעדן קארצב וקונסטנטין וכשכל השחקנים יגיעו, הקבוצה תיראה עוד יותר טוב", אמר בני לם. "ממה שיש היום אנחנו מוציאים הרבה, והיו הרבה חלקים טובים במשחק. אמרתי לעצמי שאחרי שהובלנו בירושלים ואחרי שהובלנו בקרית שמונה, אולי הפעם נחשוב כמו קבוצת תחתית וזה לא הספיק לנו. אני חושב שתכנית המשחק שלי היתה טובה. נכון שנגמר בתיקו, אבל התכוונתי לדברים טובים. הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק".

לם נשאל על הבעיה של הקבוצה בחלק הקדמי ועל כך שאין לו אף שחקן שאפשר להסתמך עליו כגולר והשיב: "אי אפשר לראות את המשחק שלנו ולא לחשוב על זה. אנחנו רואים את ההחמצות האלה, את המצבים לגמור את המשחק. כל הזמן דיברו על ההגנה שלנו ואני חושב שההגנה שלנו מתחילה להסתדר, תענוג לראות את החבר'ה האלה עובדים. נעשה בדק בית, כדי לראות בינואר מה אנחנו צריכים ותהיה לנתניה קבוצה חזקה. אבל שוב, פארפה, קארצב וקונסטנטין זה כוח. זה לא רק כוח לשחק, זה גם כוח שיהיה על הספסל".

אביב אברהם הוחלף בשלהי המחצית השנייה, נבדק בסיום והתברר שהוא סובל מכיווצים קלים בלבד. אבובקאר דומביה, שנפצע גם הוא במהלך המחצית השנייה, סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי והוא צפוי להיבדק במהלך היום, כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully