וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה ניצחה את רמת השרון ונותרה המושלמת היחידה בליגה הלאומית

סטפן בראנץ' (19) הוליך את היורדת מליגת העל ל-49:65 בחוץ על א.ס. רמת השרון. הפועל חבל מודיעין הביסה את הוד השרון

ארבעה משחקים נערכו הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-10 בליגה הלאומית בכדורסל. עירוני נהריה נותרה הקבוצה יחידה בליגה שעדיין לא הפסידה, כשגברה 49:65 בחוץ על א.ס. רמת השרון, שנחלה הפסד בכורה העונה. הפועל חבל מודיעין הביסה את מכבי הוד השרון, מכבי אשדוד הפסידה בביתה למעלה אדומים. מגדל העמק הפתיעה את אליצור קרית אתא.

seperator

א.ס רמת השרון - עירוני נהריה 65:49

היורדת מליגת העל חסרה שני משחקים, אך ניצחה עד כה את כל משחקיה, ויצאה למשחק חוץ מול קבוצה שהגיעה באותו מאזן כמו שלה - 0:7. נהריה פתחה טוב יותר והציגה הגנה רצחנית שספגה 11 נקודות ברבע הראשון, 12 בשני ו-13 בשלישי וברביעי. סטפן בראניץ' היה המצטיין של האורחת, וקלע 19 נקודות בנוסף ל-7 ריבאונדים. אלכס צ'וברביץ' הוסיף דאבל דאבל של 10 נקודות ו-13 ריבאונדים. בצד השני, עמית ביר כץ והראל דדון קלעו 12 כ"א למפסידה, אך לא יכלה לעליונות שהפגינה נהריה.

הפועל מגדל העמק - אליצור קרית אתא 90:95

ניצחון בכורה העונה למארחת, והפתעה לא קטנה. המוליכה עוד הוליכה בתום הרבע הראשון, אך הפסידה בכל הרבעים שלאחר מכן בדרך להפסד שני העונה. רום קורנליוס הוליך את קלעי המנצחת עם 21 נקודות, כאשר תומר אסייג הוסיף 19. ראיין ברבר קלע 16. אצל המפסידה אמין סטיבנס הפגיז 32 נקודות, אך לא הצליח לסייע לחבריו להימנע מהפסד.

מכבי אשדוד - מכבי מעלה אדומים 83:69

הקבוצה מעיר הנמל ממשיכה לאכזב ורשמה הפסד ביתי מול מעלה אדומים, לה זה ניצחון ראשון העונה. האורחת פתחה נהדר וניצחה את הרבע הראשון 7:19. הזרים של מעלה אדומים ג'יילן קנטי (24) וקיית ברקסטון (20) היו אלה שנתנו את הטון כאשר קלעו 44 נקודות משותפות. ג'ורן כהן קלע 24 למפסידה, שסופרת שני ניצחונות בשישה משחקים בלבד שערכה עד כה העונה.

משחקים נוספים:

הפועל חבל מודיעין - מכבי הוד השרון 67:92

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully