וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב קראו נגד קלינגר, רוזה: "התפללתי בשבילו"

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 22:53

הברזילאי הקדיש למאמן את שער השוויון נגד מכבי נתניה: "אני אוהב אותו, מגיעה לו אהבה". קלינגר: "כל הקבוצות עוברות מיני משברים. המערך? לא תמיד אני יכול לשחק ב-4-3-3 האהוב עליי"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

ניר קלינגר שמע הערב (שבת) את אוהדי הפועל תל אביב קוראים בשירה אדירה "קלינגר תתפטר" עם הירידה למחצית במשחק החוץ נגד מכבי נתניה. הקריאות שהחלו בתיקו נגד הפועל ירושלים, התגברו הערב ולשמחתו של המאמן, הקבוצה שלו לפחות חזרה מפיגור 1:0 ל-1:1 בסיום. יחד עם זאת, זה היה המשחק השישי ברציפות של הפועל תל אביב ללא ניצחון והיא צברה 3 נקודות מ-18 האחרונות.

המשחק הערב היה כמאמר הקלישאה "משחק של שתי מחציות". מכבי נתניה הייתה עדיפה בהרבה בראשונה, הפועל תל אביב שלטה ללא עוררין בשנייה. עומרי גנדלמן נגח פנימה בדקה ה-30 ופארליי רוזה הרעיד את הרשת בדקה ה-72.

הברזילאי הנרגש רץ לקלינגר והעניק לו חיבוק חם אחרי השער שכבש. בסיום הסביר: "המאמן האמין בי מהרגע הראשון שהוא הביא אותי. היו לי הצעות נוספות, אבל הוא התקשר אליי ושכנע אותי להגיע. אני אוהב אותו, כל השבוע התפללתי וביקשתי מאלוהים לכבוש בשבילו. הוא נותן לנו הכול והיום רציתי לתת לו אהבה כי היא מגיעה לו".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתנחם במחצית השנייה הטובה של הפועל תל אביב. קלינגר/ברני ארדוב

קלינגר עצמו סיכם: "המחצית הראשונה הייתה פחות טובה ובשנייה זה נראה כמו שאני רוצה שזה יראה. ניסינו הכול, נתניה שיחקה רק על מתפרצות והיא יודעת לעשות את זה, אבל השליטה שלנו במחצית השנייה הייתה מוחלטת. נהניתי מהמחצית הזו".

מאמן הפועל תל אביב שוב בחר לעלות הערב עם מערך של שלושה בלמים, שאחד מהם הוא שי אליאס. במחצית הראשונה הקבוצה שלו כאמור הציגה יכולת ירודה ולא הצליחה להניע את הכדור כלל, אבל בפתיחת המחצית השנייה הוא העלה את אליאס למרכז הקישור והאדומים השתפרו באופן דרמטי.

"אנחנו עושים את החשבון שלנו", הסביר המאמן, "למשל, גוטליב חזר אחרי ניתוח. רצינו לגונן עם שלושה בלמים וכשאנחנו בהתקפה להוציא את אליאס קצת קדימה. מי שלא מנסה לא יצליח. במחצית השנייה עברנו לקו של ארבעה שזו השיטה שאני תמיד רוצה לשחק בה - אבל לא תמיד אני יכול. ברור שאשמח לראות תמיד את ה-4-3-3 שאני אוהב ומכיר ואיתו זכיתי בתארים, אבל לפעמים צריך לדעת לאלתר ולגוון".

קלינגר נשאל אם הוא מאוכזב מהסיבוב הראשון, אותו סיימה הקבוצה במקום השביעי והשיב: "זה נראה מאכזב בגלל הפתיחה המעולה שלנו, אבל צריך לנתח כמו שצריך. פתחנו טוב ואז הגיעה סדרת משחקים עם תוצאות לא טובות. דווקא במשחק הכי חלש שלנו, הדרבי, הצלחנו להשיג נקודה ובמשחקים טובים הפסדנו. כל הקבוצות עוברות מיני משברים כאלה, אבל היום אפשר להסתכל קדימה עם אופק יותר נעים".

עוד בוואלה!

סיימו סיבוב מאכזב: מכבי נתניה והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
מכבי נתניה - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב
מכבי חיפה - הפועל חדרה
עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
מכבי תל אביב - בני סכנין
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully