וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרא-טקוואנדו: אסף יסעור זכה באליפות העולם

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 11:35

יסעור, שאיבד את שתי ידיו בתאונה טראגית ברמת הגולן לפני שש שנים, ניצח בגמר יריב טורקי וזכה במדליית הזהב: "עדיין לא מעכל, שמח על היום המטורף הזה"

אסף יסעור לאחר שזכה באליפות העולם/איגוד הטקוואנדו

לוחם הטקוואנדו הפראלימפי אסף יסעור רשם הערב (שבת) הישג עצום, כשזכה באליפות העולם. הישראלי גבר בגמר 43:57 על יריב טורקי בגמר האליפות במשקל של עד 58 ק"ג בדרגת מוגבלות K44, וזכה במדליה הראשונה בקריירה מחוץ לישראל.

בקרב הראשון גבר יסעור בלי בעיות 2:32 על ההודי אדיטי צ'אהואן. בשמינית הגמר עבר את גרסון מג'יה מגוואטמלה 3:30, ברבע הגמר כבר היה לו קשה יותר, אך הוא עקף יריב ממונגוליה עם ניצחון 10:16 ולאחר מכן 4:13 על יריב רוסי. בגמר פגש יריב מקומי וגבר עליו 42:54 בדרך לזכייה המרגשת באליפות העולם.

יסעור בן ה-19 איבד את שתי ידיו כשהתחשמל ברמת הגולן לאחר שניסה להוציא כדור שנתקע בחדר החשמל של הישוב. זה קרה זמן קצר לפני בר המצווה שלו. עם הרבה כוח רצון והתמדה הוא הגיע לטופ של הספורט הפראלימפי. "אני עדיין לא מעכל, שניות אחרי הקרב, עוד לא עליתי לפודיום", אמר, "אני הכי מאושר שיש, שמח על המדליה ועל היום המטורף הזה".

נועה שמידע, מנכ"לית התאחדות הטקוואנדו: "ברכות לאסף על ההישג המדהים, אנחנו גאים בו. אסף מסומן בהתאחדות הטקוואנדו כפוטנציאל אדיר למדליות בתחרויות הגדולות, אליפויות העולם ובמשחקים הפראלימפיים בפאריס. הוא לוחם מוכשר מאוד ואנחנו מאמינים בו, מגיע מלוא הקרדיט לאסף ולמאמן שלו יחיעם שרעבי. אנחנו מודים לועד הפראלימפי על שיתוף פעולה מקצועי ונהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully