וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מדליות ארד לישראל באליפות העולם באגרוף תאילנדי

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 21:41

רוח גורדון ואלעד סומן זכו במדליית הארד. 11 ספורטאים ישראלים משתתפים בתחרות בבנגקוק: "גאים בהישגים של הספורטאים"

בימים אלה נערכת בבנגקוק אליפות העולם באגרוף תאילנדי. נבחרת ישראל באיגרוף תאילנדי, הפועלת תחת התאחדות "אילת", מונה 11 ספורטאים שייצגו אותנו בכבוד באליפות העולם. הספורטאים רוח גורדון ואלעד סומן זכו במדליית ארד.

המתאגרף רוח גורדון התחרה בקטגוריית ELITE עד גילאי 23 במשקל עד 54 ק"ג וניצח בשלב שמינית הגמר בנוקאוט את ליזי מאיטליה. בשלב רבע הגמר ניצח את האלוף התאילנדי ואלוף אסיה, וסלל את דרכו לשלב המדליות. בשלב חצי הגמר רוח הפסיד בקרב צמוד לבלגיה, וזכה במדליית ארד.

אלעד סומן זכה גם הוא במדליית ארד לאחר הפסד לנרדלוטי מהונגריה. סומן התחרה קטגוריית בוגרים ELITE עד משקל 75 ק"ג וניצח את המתירה מקרואטיה. בשלב שמינית הגמר ניצח את יריבו מבלארוס ובשלב הרבע גמר ניצח את המתחרה מרוסיה.

זהב לישראל באגרוף תאילנדי. יחצ,
כבוד לישראלים/יחצ

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "אנו גאים בהישגים של הספורטאים שלנו ומודים למאמנים על העבודה הטובה."

אלכס דר, מאמנם של רוח גורדון ואלעד סומן: "עבודה קשה וחריצות של אלעד ורוח הביאו לכדי זכייה במדליות ארד של הספורטאים המצויינים שלנו. אני מברך את רוח גורדון ואלעד סומן על ההישגים המשמעותיים, אלעד הוכיח שהוא שייך בהחלט בצמרת העולמית. רוח גבר על אחד המתחרים החזקים ביותר בעולם מתאילנד ואין לי ספק שעוד יגיע רחוק. גאווה גדולה למדינת ישראל הערב בתאילנד. אני רוצה להודות להתאחדות אילת על תמיכתם בספורטאים, במועדון ובענף איגרוף התאילנדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully