וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון כעס: "מהדקה ה-3 השוער שלהם בזבז זמן"

מאמן מ.ס. אשדוד היה מאוכזב מההפסד הביתי לקרית שמונה: "אם השופטים לא יתנו לשחק כדורגל המוצר של כולנו נפגע". דראפיץ': "אנחנו עדיין לא בשיא הכושר"

תקציר: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 2:0/ספורט1

לא מעט חיוכים נרשמו הערב (שבת) בקרב שחקני עירוני קרית שמונה לאחר ה-0:2 החשוב על מ.ס. אשדוד בחוץ. איתמר שבירו כבש צמד (4 ו-59), כאשר האורחת עמדה היטב ולא איפשרה למארחת, ששלטה במשחק, להגיע ליותר מידי מצבים. הצפוניים סופרים כבר שלושה ניצחונות רצופים וממשיכים במסע ההיחלצות שלהם מהתחתית.

מאמן קרית שמונה סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "היינו צריכים נקודות. גם כשהפסדנו להפועל באר שבע שיחקנו טוב, אבל אחריו היה ברור שאנחנו חייבים נקודות. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. גם היום כבשנו את השערים בזמן. אם נוסיף עוד קצת כדורגל לתוצאות האלה, יהיה בסדר. אנחנו עדיין לא בשיא הכושר, אבל הנקודות חשובות מאוד לביטחון שלנו. מי שעשה את השינוי זה השחקנים, הם עשו את העבודה. אנחנו העמדנו אותם על המגרש, בחרנו הרכבים נכונים וזה מה שניצח עבורנו".

חלוץ קרית שמונה איתמר שבירו: "הרגשה טובה, ניצחנו, אנחנו מרוצים מאוד. אנחנו עובדים באימונים על תבניות התקפיות. אני שמח שסמואל בישל לי וניצחנו. זה כל כך חשוב לנו. סלובו הביא דם חדש, אנחנו מאמינים בעצמנו, התחברנו הצעירים עם הבוגרים יותר והתוצאות מדברות בעד עצמן. אני מקווה לעזור כמה שיותר לקבוצה, אבל מה שחשוב זה הנקודות".

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. לירון מולדובן
מרוצה מהתוצאה. דראפיץ'/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "מאוכזב מהתוצאה. יש לי את היכולת להסתכל קדימה ממרום גילי ולדעת שכדורגל כזה יקדם אותנו בחיים. ננסה תמיד לשחק כדורגל, אבל לפעמים יגנבו לנו. אם לא נאזן את הכדורגל הזה עם מניעת שערים קלים, אז לא נגיע לשום מקום. השחקנים ניסו לשחק כדורגל במשך 90 דקות. הגענו להרבה מצבים. אני לא זוכר הרבה מצבים של קרית שמונה. אסור לספוג בקלות, זה עובד לטובת קבוצות שמתגוננות עם עשרה שחקנים מאחורה. צריך גם להיות חדים יותר בחלק הקדמי".

על העצבים שהפגין במהלך המשחק: "הפריע לי במהלך המשחק שמבזבזים זמן וכל בעיטת חמש זה רבע שעה. לא הפסדנו בגלל השופט, אבל אם השופטים לא יתנו לשחק כדורגל המוצר של כולנו נפגע. ביחס לאירופה משחקים פה 30% פחות. השופטים חייבים להקפיד על זה. אם זה מדקה שלישית השוער שלהם מבזבז זמן ואריה חביב הוא פראייר לעומתו, זה מוציא ממנו אמוציות. אבל לא בגלל השופט הפסדנו. ג'קי תמיד חסר כשהוא לא נמצא, תמיד הוא חסר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מחר יתקיים משחק אחד במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל, כאשר הפועל באר שבע תארח את הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully