וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הדרבי טלטל אותנו". אריה: "לא בורח מהמציאות"

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 20:08

אכזבה בהפועל חיפה והפועל ירושלים אחרי התיקו בטדי. אריה: "היינו צריכים להיות עם 3-4 נקודות יותר". אלישע: "תחושת פספוס". צפו בתגובות

תגובות המאמנים לאחר ה-1:1 בין הפועל ירושלים לבין הפועל חיפה/ספורט1

הפועל ירושלים והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 די מאכזב מבחינת שתיהן. שתי הקבוצות רצו לטעום ניצחון אחרי שורה של משחקים עם תוצאות לא מספיק טובות, אבל הסתפקו בנקודה.

אלישע לוי סיכם: "יש תחושת פספוס, בטח אחרי שעלינו ליתרון והמשחק התקרב לסיום, אבל לא יצרנו יותר מדי הזדמנויות. עברנו השבוע שלושה הפסדים, התוצאה בדרבי די טלטלה את הקבוצה ואפשר לראות סימנים של חוסר ביטחון. אני לא מזלזל בהפועל ירושלים, זו קבוצה מאומנת שמקשה על כולן. התיקו שיקף. אני מאמין שברגע ששניים-שלושה שחקנים חשובים יחזרו אלינו, ניראה יותר טוב בהתקפה".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. דני מרון
מחכה לחיזוק של ינואר. אריה/דני מרון

צפו בתגובות השחקנים

תגובות השחקנים לאחר ה-1:1 בין הפועל ירושלים לבין הפועל חיפה/ספורט1

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "אני נשמע כמו תקליט שבור, אבל לא בורח מהמציאות. סיימנו סיבוב שכל המשחקים היינו שם ומעלה, חוץ משניים. זה לא סיבוב של 11 נקודות. היינו צריכים בקלות להיות עם 15-16 ואז הסיפור הוא אחר. מצד שני, אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים, שערים ונקודות ובקצב הזה יהיה לנו קשה. אנחנו לא מועדון עשיר ובינואר קשה להביא חיזוק. לא נביא סתם שחקנים, נחפש גג ארבעה. כבר עובדים על זה. לא פגענו בכמה עמדות וזה קצת פוגע בנו עכשיו, נעבוד על זה ואני מקווה שיגיע חיזוק שיעזור לנו במאבק".

משחקי המחזור הבא

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
מכבי נתניה - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב
מכבי חיפה - הפועל חדרה
עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
מכבי תל אביב - בני סכנין
הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully