וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר עלתה לפסגה עם 0:4 על קליארי, צמד ללאוטרו מרטינס

הארגנטינאי גם החמיץ פנדל בניצחון החמישי ברציפות של האלופה. נאפולי הופתעה בביתה, אטאלנטה עלתה על חשבונה למקום השלישי

תקציר: אינטר - קליארי 0:4/ספורט1

חמישה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-17 בליגה האיטלקית, בסיומו אינטר עלתה לפסגה עם 0:4 קליל על קליארי בסן סירו. נאפולי הופתעה בביתה 1:0 על ידי אמפולי ואיבדה את המקום השלישי לטובת אטאלנטה, שניצחה 1:2 בוורונה. ססואולו ניצחה באותה תוצאה את לאציו וכך גם טורינו את בולוניה.

הקאן צ'לחנוילו שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
שער מרהיב בדרך למקום הראשון. הקאן צ'לחנוילו/רויטרס

אינטר - קליארי 0:4

מילאן חילצה נקודה באודינה, נאפולי הופתעה בביתה ולסרייה A יש מוליכה חדשה-ישנה: האלופה אינטר שלא בילתה בפסגה מאז מחזור הפתיחה. קליארי שנמצאת מתחת לקו האדום הגיעה אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות וקיוותה להפתיע, אבל לאוטרו מרטינס נגח לרשת בדקה ה-29 אחרי קרן של הקאן צ'לחנוילו וחגג מחזור רביעי ברציפות. אלסיו קראניו מנע ממנו צמד כשעצר לו פנדל בדקה ה-44, אבל הארגנטינאי בכל זאת ציין את שערו ה-10 העונה בליגה כשעצר על החזה והמשיך באלגנטיות לרשת בדקה ה-68 אחרי מסירה חכמה של ניקולו בארלה. בין לבין, בארלה בישל גם לאלכסיס סאנצ'ס שקיבל הזדמנות בהרכב (51) וצ'לחנוילו חתך משמאל והפציץ לחיבורים בימין (66). האלופה עם ניצחון חמישי ברציפות.

עוד בוואלה!

שני בהגרלת האלופות: כל הסגניות רוצות את ליל, רונאלדו יקבל את מסי?

לכתבה המלאה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
לא התרגש מהחטאת הפנדל והשלים צמד. לאוטרו מרטינס/רויטרס

נאפולי - אמפולי 1:0

הפתעה גדולה באצטדיון על שם דייגו מראדונה, שם אמפולי ניצחה לראשונה מאז פברואר 2008 והנחילה לנאפולי הפסד שני ברציפות. לוצ'אנו ספאלטי הצליח להתגבר בליגה האירופית על החיסורים הרבים ועלה שלב בזכות ה-2:3 על לסטר, אבל בליגה קשה לו מאוד ללא ויקטור אוסימן, קאלידו קוליבאלי, פביאן רואיס וגם לורנצו אינסינייה שנכנס כמחליף ולא הצליח לעזור. נאפולי שלטה וחשבה שבאה על שכרה בדקה ה-62 עם שער של הבלם חואן ז'סוס, אבל ה-VAR התערב בגלל נבדל ואחרי תשע דקות הגיעה ההפתעה בצד השני, כשפטריק קוטרונה נגח פנימה והקפיץ את אמפולי למקום השביעי - רק שתי נקודות מתחת ליובנטוס. נאפולי ירדה למקום הרביעי ופספסה הזדמנות להיצמד למילאן.

פטריק קוטרונה שחקן אמפולי חוגג שער. רויטרס
חתום על ההפתעה של אמפולי. פטריק קוטרונה חוגג בנאפולי/רויטרס

ורונה - אטאלנטה 2:1

הקבוצה של איגור טודור ניצחה העונה בבית את רומא, יובנטוס ולאציו, אבל מול קבוצת החוץ הטובה בסרייה A זה כבר היה קשה יותר. אטאלנטה לא נתנה לכאב ההדחה מליגת האלופות לשבור את רוחה, וידעה לחזור מפיגור אחרי שג'יו סימאונה חגג מולה בדקה ה-22 עם שערו ה-12 העונה. אלכסיי מירנצ'וק השווה בדקה ה-37 בסיומו של מהלך קבוצתי והרכש ההולנדי טון קופמיינרס השלים את המהפך בדקה ה-62 עם בעיטה בשמאל מ-20 מטרים שפגעה בשחקן הגנה והטעתה את לורנצו מונטיפו. ניצחון ליגה שישי ברציפות לקבוצה מברגמו שנמצאת חזק במאבק על התואר.

טון קופמיינרס שחקן אטאלנטה חוגג שער. רויטרס
נעזר בהסטה של שחקן הגנה. טון קופמיינרס/רויטרס

משחקים נוספים

ססואולו - לאציו 1:2
לססואולו: דומניקו ברארדי (63), ג'אקומו רספאדורי (69). ללאציו: מתיאה זקאני (6)

טורינו - בולוניה 1:2
לטורינו: טוני סנאבריה (24), אדאמה סומאורו (עצמי, 69). לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (79)

צפו בתקציר: ססואולו - לאציו 1:2

תקציר: ססואולו - לאציו 1:2/ספורט1

בשני יינעל המחזור כשרומא תארח את ספציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully