וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב המשיך ברצף, שער גם לסולומון, בריבו כבש מבישול של פרץ

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 22:10

קשר אנדרלכט חגג משחק רביעי ברציפות כשהעלה ל-0:2 מול סרה (המשחק בעיצומו). קשר שחטאר הבקיע ב-1:2 על אולכסנדריה, חלוץ וולפסברגר עם שער שמיני העונה ב-2:2 מול הארטברג ופרץ הכין גם את השני

רגע לפני פגרת החורף, שבמהלכה הוא עשוי לעבור לקבוצה מליגה בכירה יותר, מנור סולומון כבש היום (שבת) את שערו הרביעי העונה בליגה האוקראינית. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-65, כאשר שחטאר דונייצק בפיגור מפתיע 1:0 מול אולכסנדריה בחוץ, ותוך חמש דקות סיפק את השוויון עם כדור מסובב לחיבורים בימין אחרי מסירה של פרננדו. המתאזרח הברזילאי ג'וניור מוראס, שהתגבר על פציעה קשה וחזר אחרי שמונה חודשי היעדרות, נזקק לדקה אחת על המגרש כדי להשלים את המהפך בדקה ה-76 וקבע 1:2 וניצחון שמיני ברציפות.

שחטאר ניצבת בפסגה עם 47 נקודות והפסד בודד העונה, שלוש נקודות מעל דינמו קייב שטרם שיחקה במחזור ה-18. הליגה תתחדש רק בסוף פברואר.

מנור סולומון, שחטאר דונייצק. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
השער האחרון במדי שחטאר? מנור סולומון/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

* ליאור רפאלוב מצא את הרשת משחק רביעי ברציפות, כשנהנה מבישול של סרג'יו גומס והעלה את אנדרלכט ליתרון 0:2 בדקה ה-18 של משחק החוץ מול סרה בליגה הבלגית. כריסטיאן קואמה כבש שתי דקות לפני כן. רפאלוב עם שבעה שערי ליגה העונה, לצד שלושה בגביע ושניים באירופה.

* תאי בריבו כבש את שערו השמיני העונה בליגה האוסטרית, והפעם מבישול של אליאל פרץ בדקה ה-16, אבל וולפסברגר איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מול הארטברג. פרץ בישל אחרי ארבע דקות גם לדריו ויזינגר ובמאזנו בליגה ארבעה שערים וחמישה אסיסטים העונה. המארחת צימקה ושני הישראלים הוחלפו יחד בדקה ה-60, כשקבוצתם ספגה את השוויון בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות להגדיל את יתרונה במקום השני.

* בוריס קליימן ראה כרטיס צהוב בדקה ה-85 וספג אז בפנדל כשקבוצתו וולוס הפסידה 3:2 לפאס יאנינה שהצליחה לחזור פעמיים מפיגור. סוטיריס ניניס בישל וגם כבש לראשונה בליגה מאז מאי 2012 (במספרת מרהיבה) אבל זה לא הספיק לוולוס שנמצאת במקום השמיני בליגה היוונית אחרי חמישה הפסדים רצופים.

* יונתן כהן לא שותף בניצחונה של פיזה 0:1 על לצ'ה המדורגת שלישית. פיזה שמרה על פסגת סרייה B בזכות שערו של המחליף ג'וזפה סיבילי בדקה ה-58.

* דור חוגי פתח בהרכב ויסלה קרקוב מול זגלבי לובין, אבל הוחלף כבר בדקה ה-26 בעקבות אילוץ טקטי שנבע מהרחקתו של הבלם מיכאל פרידריך. קבוצתו עלתה ליתרון בדקה ה-45 למרות הנחיתות המספרית, אבל ספגה בדקות 74 ו-85 והפסידה 2:1. ויסלה רק שש נקודות מעל הקו האדום בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully