וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק נגד ראן לא יתקיים, טוטנהאם בדרך להדחה מהקונפרנס ליג

אופ"א הודיעה כי לא נמצא תאריך למשחק שנדחה בשל התפרצות הקורונה בספרס, ועל פי תקדימי העבר הלונדונים יספגו הפסד טכני ויעופו. המרוויחה הגדולה: ויטסה של אלי דסה

3316810/ספורט1

האם טוטנהאם תודח מאירופה בגלל התפרצות הקורונה במועדון? אופ"א הודיעה כי משחק הקונפרנס ליג של הלונדונים נגד ראן הצרפתית, שנדחה מיום חמישי האחרון בשל העובדה ששמונה שחקנים וחמישה חברי צוות במועדון נמצאו חיוביים לנגיף, לא יתקיים בכלל לאחר שלא נמצא תאריך לקיום המשחק עד ה-31 בדצמבר, המועד האפשרי האחרון מבחינת אופ"א.

על פי הודעת אופ"א, תוצאת המשחק תיקבע כעת על פי החלטה של ועדת האתיקה והמשמעת של הארגון, ואם לשפוט על פי מקרים מן העבר, הפסד 3:0 טכני ייגזר על האנגלים. עבור הקבוצה הצרפתית שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית המשחק בלונדון היה לפרוטוקול בלבד, אך הקבוצה של אנטוניו קונטה הייתה חייבת לנצח כדי להעפיל לשלב הבא.

בעקבות ההחלטה, טוטנהאם, שנחשבה לאחת הפייבוריטיות לזכות במפעל החדש, תודח כבר בשלב הבתים. המרוויחה הגדולה צפויה להיות ויטסה של אלי דסה, שניצחה 1:3 את מורה הסלובנית במחזור האחרון ופתחה פער של שלוש נקודות על פני טוטנהאם.

בעקבות ההחלטה הצפויה, טוטנהאם, שנחשבה לאחת הפייבוריטיות לזכות במפעל החדש, תודח כבר בשלב הבתים. המרוויחה הגדולה צפויה להיות ויטסה של אלי דסה, שניצחה 1:3 את מורה הסלובנית במחזור האחרון ופתחה פער של שלוש נקודות על פני טוטנהאם. ההולנדים יצטרפו למכבי תל אביב ולשש הסגניות האחרות משלב הבתים להגרלת הפלייאוף שתתקיים בשני הקרוב בשעה 15:00.

כאמור, לסוגייה דחיית משחקים בגלל קורונה יש כבר תקדים. בשנה שעברה, משחקה של נבחרת אוקראינה בליגת האומות נגד שווייץ לא היה יכול להתקיים מכיוון שלצהובים-כחולים לא היו 13 שחקנים שיכולים לשחק. השוויצרים זכו בניצחון 0:3, והערעור של האוקראינים לבית הדין לספורט נדחה.

שחקן ויטסה אלי דסה. BSR Agency, GettyImages
המרוויח הגדול מההדחה הצפויה. דסה/GettyImages, BSR Agency

יש לציין כי גם משחק הליגה של טוטנהאם נגד ברייטון, שהיה אמור להתקיים בראשון, נדחה בשל התפרצות הקורונה במועדון, כאשר הלונדונים אף ביקשו לדחות גם את משחק הליגה הבא נגד לסטר. המשחקים הדחויים הללו מצטרפים למשחק של הספרס נגד ברנלי, שנדחה בשל שלג כבש במגרשה של האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully