וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.12: ארסנל תציע 80 מיליון יורו על ולאחוביץ'

התותחנים חושקים בחלוץ פיורנטינה, שרוצה לרכוש מהלונדונים את טוריירה שמושאל אליה. רנגניק ביקש מיונייטד לעקוב אחרי קשר לייפציג, ליברפול סימנה שני שחקני כנף

תקציר: אברטון - ארסנל 1:2/ספורט1

שמועות

* המירוץ אחר דושאן ולאחוביץ' נמשך: פרט למנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס שמעוניינות בחלוץ פיורנטינה, גם ארסנל חושקת בסרבי ומוכנה להגדיל את ההצעה עבורו ל-80 מיליון יורו, כך נטען ב"דיילי מייל". ולאחוביץ' הבקיע העונה 13 שערים ב-16 משחקי ליגה.

* עוד בקו פירנצה - לונדון, הוויולה תיפגש בשבועות הקרובים עם התותחנים כדי לסכם את רכישתו של הקשר לוקאס טוריירה, שהצטרף הקיץ לסגולים בהשאלה.

* מאמן מנצ'סטר יונייטד החדש, רלף רנגניק, ביקש מהסקאוטים במועדון לעקוב מקרוב אחרי קשר ר.ב. לייפציג, אמדו היידארה. בנוסף, שמות נוספים ונוצצים במיוחד שהוזכרו כמועמדים לחזק את הקישור האדום הם קלווין פיליפס מלידס וג'וד בלינגהאם מדורטמונד.

ג'רוד בואן, שחקן ווסטהאם חוגג. רויטרס
בקיץ הבא באנפילד? בואן/רויטרס

* ליברפול רוצה לחזק את הקו הקדמי ולצרף שחקן שייתן יותר עומק בחולייה זו. שני שחקנים שסומנו כמועמדים להגיע בקיץ הקרוב הם ג'רוד בואן מווסטהאם וכוכב לידס, ראפיניה.

* פבריציו רומאנו דיווח כי ניוקאסל מעוניינת לצרף את ג'סי לינגארד, שממעט לקבל דקות במנצ'סטר יונייטד, אך על אף שהשיחות כבר החלו כרגע אין הסכמות בין הצדדים.

* סוכנו של רומלו לוקאקו, פדריקו פסטורלו, התראיין ב"טוטוספורט" האיטלקי וסיפר כי החלוץ שהצטרף בקיץ האחרון לצ'לסי מאינטר עוד יחזור לארץ המגף: "הוא אוהב את איטליה, אבל כעת זה הזמן של צ'לסי להינות ממנו". שחקן נוסף, שמיוצג על ידי פסטורלו ,ארתור מיובנטוס, עשוי לעבור בהשאלה כבר בינואר הקרוב. לצד סביליה שעל פי הדיווחים התעניינה בשירותיו, הסוכן הצהיר כי לברזילאי יש הצעות מספרד, איטליה ואנגליה.

* ב"דיילי מירור" מדווחים כי ברייטון קרובה לרכוש את אחד הכוכבים הגדולים של העונה בצ'מפיונשיפ, חלוץ בלקבורן ונבחרת צ'ילה בן בררטון דיאס. סכום ההעברה הצפוי: 20 מיליון פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully