וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות לאשדוד ולרמת השרון, הראשוניות לא התקשו

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 17:51

הסיבוב הראשון הגיע לסיומו ובצמרת נשמר הסטטוס קוו אחרי שהמוליכה רשמה 29:32 באונו והקבוצה מהשרון חזרה מנס ציונה עם 26:30. בעיר היין גברו בקלות על היריבות מהנגב

משחק ההשלמה על המקום הראשון בין הפועל אשדוד לא.ס רמת השרון ייערך ביום שלישי, אבל היום (שישי) נחתם המחזור ה-11 בליגת ווינר בכדוריד, שנעל את הסיבוב הראשון. הפועל אשדוד וא.ס רמת השרון מצאו את עצמן בפיגור במשחקי החוץ בקרית אונו ובנס ציונה בהתאמה, אבל ידעו להתעלות בדקות הסיום ולנצח - אשדוד עם 29:32 באונו (ניצחון תשיעי ברציפות) ואילו רמת השרון עם 26:30 בנס ציונה נותרה היחידה בליגה ללא הפסד.

גם שתי הראשוניות לא התקשו מול היריבות מהנגב וניצחו כל אחת בהפרש של 10 שערים - הפועל עם 24:34 על באר שבע, שסגרה סיבוב שלם ללא נקודות, בזמן שמכבי גברה 27:37 על מכבי דימונה.

טבלת ליגת הכדוריד בתום הסיבוב הראשון. אתר איגוד הכדוריד, צילום מסך
כך נראית הטבלה לפני משחק ההשלמה המסקרן בשבוע הבא/צילום מסך, אתר איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון - מכבי דימונה 27:37

האלופה חזרה לנצח, אחרי תקופה לא נוחה מבחינת תוצאת וההפסדים לרמת השרון ולאשדוד. מכבי דימונה עוד נתנה פייט במחצית הראשונה, למרות חסרונם של השוער תומאס ואלנטה ושל יותם טל שלא חשו בטוב, אך במחצית השנייה מכבי ראשל"צ עלתה תכליתית, הגדילה את היתרון והבטיחה את החזרה למסלול הניצחונות. ירמי סידי עם 8 שערים ואיבן קראצ'יץ' ודור קלדרון עם 5 שערים כל אחד הובילו את המנצחת.

א.כ נס ציונה - א.ס רמת השרון 30:26

נס ציונה, כמו במשחקים קודמים מול קבוצות הצמרת, פתחה מצוין, הוליכה לכל אורך המחצית הראשונה וגם ירדה בסיומה ביתרון 10:14, אלא שבמחצית השנייה המהפך הושלם. האורחים הצליחו להשוות מיד עם החזרה מההפסקה עם צמדי שערים של הרשקוביץ ופאבלוביץ' והסיומת הייתה שייכת לאיבן מושיץ', לקפלן בשער ולפאבלוביץ' שהגדיל עם צמד ל-23:26 ומשם האורחת הבטיחה את הניצחון. פאבלוביץ' עם 8 שערים סיים כמבקיע המצטיין של קבוצתו, קפלן עצר 12 כדורים מ-24.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפועל ראשון לציון - מ.כ באר שבע 24:34

האדומים סוגרים סיבוב במקום השלישי, אבל הוא היה לגמרי חסר יציבות. הוא הסתיים בצורה מתוקה עם הניצחונות על דימונה ובאר שבע, שמנגד ספגה את הפסדה ה-11 והיא היחידה בליגה שלא השיגה ולו נקודה. אראל צייטלר הוביל את הפועל עם 6 שערים, סטפן איליץ' וזיוואן פאסיץ' הוסיפו 5 כ"א.

אראל צייטלר, הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד,
הוביל את רשימת הכובשים בהפועל ראשון לציון. צייטלר/הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל קרית אונו - הפועל אשדוד 32:29

זה שוב קרה לקרית אונו. היא פתחה נהדר, הובילה ביתרון של ארבעה שערים גם במהלך המחצית השנייה, אבל כמו נגד רמת השרון בשבוע שעבר, נגמרו לה הכוחות. אשדוד נגסה בפיגור עד כדי שער בכניסה לעשר הדקות האחרונות. אונו עוד עלתה ל-25:27, אבל אשדוד בריצת 2:7 סגרה סיפור והשלימה ניצחון תשיעי ברציפות, מאז ההפסד במחזור הפתיחה לחולון.

מ.כ חולון - מכבי קרית מוצקין 29:33

חולון סיימה סיבוב נהדר, שבו עם קצת יותר מזל הייתה יכולה למצוא את עצמה ברביעייה הראשונה. מפגש הצמרת סיפק לא מעט איכות והרבה דרמות מכיוון שהיתרון נע מצד לצד. חולון ירדה להפסקה ביתרון 15:16, אבל לא השכילה לברוח לאורחת שבתחילת העונה הצהירה על רצון להיאבק על ההישרדות וכעת נמצאת בחלק העליון. מי שעשה את ההבדל היה מילוש סאביץ', שכבש בדקות הסיום שערים מכריעים, השלים מהפך והרגיע את חבריו לקראת הסיום, בעיקר אחרי שבושיץ' ולנציאנו הורחקו.

הפועל חבל אילות - בני הרצליה 30:30

אילות השיגה את הנקודה השישית שלה, שנתנה לה מעט אוויר במאבק ההישרדות, אבל היא לגמרי פספסה ניצחון לאחר ששמטה את היתרון שלה בדקות הסיום. היא ראתה את הרצליה משיגה שערי שיוויון (האחרון של ברק קרמון 15 שניות לסיום), שחילקו את הנקודות. הרצליה סיימה סיבוב שכולו חוסר יציבות עם 10 נקודות, אבל בעמדה טובה לקראת ההמשך והמטרה העדכנית שלה להעפיל מהבית התחתון אל הפליאוף העליון. דושאן אנדרייביץ' היה המבקיע הבולט של הרצליה עם 10 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully