וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער של איחוד האמירויות נחתה בישראל: "רגע היסטורי מרגש"

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 13:20

הנבחרת מהאמירויות, שתשתתף בטורניר החורף, התקבלה בנתב"ג על ידי מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי: "רגע בו חלום הופך למציאות"

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי מקבל את נבחרת הנוער של איחוד האמירויות/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנוער של איחוד האמירויות נחתה הבוקר (שישי) בישראל, והתקבלה נתב"ג על ידי מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי, שבירך את ראשי המשלחת, הצוות המקצועי והשחקנים על הגעתם ההיסטורית לישראל וחילק לכל המשתתפים שי צנוע מתנת ההתאחדות לכדורגל.
 
נבחרת איחוד האמירויות תשתתף החל מיום ראשון בטורניר החורף על שם גברי לוי ותתמודד מול נבחרת ישראל בהדרכת אופיר חיים באצטדיון בנתניה (17:00, הכניסה חופשית בהזמנת כרטיסים מראש ("לאן"). בטורניר החורף המסורתי ישתתפו גם נבחרות גרמניה ורוסיה.
 
יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "זה רגע היסטורי מרגש, רגע בו חלום הופך למציאות. ביום ראשון, כאשר שתי הנבחרות יעלו על כר הדשא, דגלי שתי המדינות יתנופפו בגאון וההמנונים יושמעו יהדהד מסר משמעותי על הווה ועתיד מבטיחים לכדורגלנים הצעירים וליחסים החמים בין ישראל לאיחוד האמירויות. הספורט בכלל והכדורגל בפרט הם נדבך משמעותי נוסף בהסכמי אברהם ונמשיך לייצר חיבורים נוספים כדי להוות דוגמה לעוד מדינות והתאחדויות רבות. אני משוכנע כי קרב יום בו נבחרות הייצוג שלנו, גברים ונשים, יזכו לקחת חלק בטורנירים שיערכו באיחוד האמירויות ושיתוף הפעולה רחב ההיקף רק ילך ויתעצם".
 
יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "ההתאחדויות של גרמניה ורוסיה שותפות שנים רבות לפעילויות שונות, על המגרש ומחוצה לו, עם התאחדות הכדורגל שלנו. השנה, לראשונה אי פעם, תשתתף בטורניר נבחרת איחוד האמירויות, ואנחנו נרגשים במיוחד. לפני כשנה, בטקס מרגש, במעמד היסטורי בנוכחות נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו, חתמו ההתאחדות הישראלית ומקבילתה מאיחוד האמירויות על מזכר הבנות לשיתוף פעולה במגוון תחומים. ביום ראשון הקרוב, שנה לאחר החתימה, אתרגש לא פחות מאשר באותו רגע בדובאי בו יחד עם שותפי למסע, חברי ורעי, שייח ראשיד בין אחמד אל נועימי, כאשר החזון יקרום עור וגידים. לא משנה איך יסתיים על כר הדשא המפגש בראשון הקרוב, התוצאה היא אחת - כולנו מנצחים!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully