וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס משנה גישה: "הלייקרס צריכים לשחק כמו אנדרדוג, זה מה שאנחנו"

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 11:49

הלייקרס שוב הפסידו, המאמן שוב מאשים את הגישה ה"מקרית", לברון שוב מתלונן על הקשיים, ודייויס יודע: "כולם רוצים לנצח אותנו, כולם רוצים לנצח את לברון". וגם: הסדרה החדשה והמסקרנת על השואו טיים של שנות ה-80

פרומו לסדרה החדשה של רשת HBO - WinningTime על לוס אנג'לס לייקרס/HBO

לוס אנג'לס לייקרס פתחה את העונה בצורה מאכזבת, ובמועדון טענו שעם הזמן כל הפציעות וההיעדרויות ייגמרו וברגע שהקבוצה תתחיל לשחק בסגל מלא הדברים ייראו אחרת. אבל הלילה (בין חמישי לשישי) הלייקרס שוב הפסידו, הפעם 105:98 לממפיס, והקבוצה של פרנק ווגל נכנעה על אף ששיחקה עם לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק ביחד, ועל אף שהגריזליס שיחקו בלי שני הקלעים הבולטים שלהם ג'ה מוראנט ודילון ברוקס. זאת הפעם השנייה שהלייקרס מפסידים ליריבה שמשחקת בלי שחקנים בולטים (כך היה גם מול סקרמנטו והקליפרס), וגם אנתוני דייויס וגם פרנק ווגל מרגישים שמשהו בגישה של הלייקרס פשוט לא נכון.

ראסל ווסטברוק לוס אנג'לס לייקרס מול ממפיס. Justin Ford, GettyImages
6 איבודים, בשוטף. ראס/GettyImages, Justin Ford
לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול ממפיס. Justin Ford, GettyImages
בדקות בלעדיו הקבוצה מתפרקת. לברון/GettyImages, Justin Ford

דייויס אמר על הגריזליס ש"החבר'ה האלה הרגישו כמו אנדרדוג כשבאו למשחק, במיוחד כשהם היו בלי שני השחקנים המובילים שלהם, אבל אנחנו אלה שחייבים לשחק כמו אנדרדוג. ועכשיו, בשלב הזה של העונה, כמו שאנחנו משחקים - כנראה שזה מה שאנחנו". עוד אמר דייויס שהיריבות עולות עם מוטיבציה מיוחדת מול הלייקרס בגלל הסגל הנוצץ. "כשאנחנו פוגשים קבוצה שהכוכבים שלה בחוץ, אז היא ממוקדת עוד יותר, כי אין לה פחד", אמר AD, "הם רוצים לעלות על המגרש ולנצח את הלייקרס, לנצח את לברון, לנצח את AD, את מי שיש לנו, לנצח את כרמלו... כאילו, הם רוצים להגיד 'נתתי ללייקרס בראש 30-25 נקודות'".

אנתוני דייויס עם כרמלו אנתוני, שחקני לוס אנג'לס לייקרס. Justin Ford, GettyImages
כולם רוצים לתת להם בראש. אנתוני ואנתוני/GettyImages, Justin Ford

המאמן פרנק ווגל מאשים את הקבוצה בחוסר ריכוז ושאננות. "איבדנו יותר מדי כדורים, לא לקחנו ריבאונדים, היינו איטיים במאבק על כל כדור חופשי, והייתה פשוט יותר תחושת מקריות בגישה שלנו, אחרי שהובלנו בפתיחה... זה אפילו לא היה יתרון גדול, אבל פשוט, פשוט הכל הפך למקרי מדי". הלייקרס הובילו ב-9 ברבע הראשון, אבל רשמו 15 איבודים עד ההפסקה ולמחצית כבר ירדו בפיגור. המשחק הזה רק המחיש את חוסר החיבור של הקבוצה, ולברון ג'יימס (שרשם 5 איבודים, אחד פחות מווסטברוק) יודע שיש בעיה: "אין ספק שזה מאתגר, חוסר היציבות והעקביות בסגל, החמישיות המשתנות, הדקות שצריך ואפשר לתת לשחקנים מסוימים".

מאזן הפלוס מינוס של לברון היה פלוס 2, מה שאומר שבדקות שהוא לא היה על המגרש הלייקרס היו בפיגור 15. "אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר בלקבל את האתגר שניצב מולנו", אמר ווסטברוק, "כי כל קבוצה שפוגשת את לוס אנג'לס לייקרס, נותנת את ההכי טוב שלה. אנחנו מבינים את זה, אבל חייבים לשמור על עצמנו".

אפרופו לייקרס - רשת HBO הוציא טיזר לסדרה חדשה שתעלה בקרוב ("Winning Time") שתעסוק בקבוצת השואוטיים של המועדון של שנות ה-80, תחת הבעלים ג'רי באס, שמבטיחה להיות חגיגה. "יש שני דברים בעולם הזה שגורמים לי להאמין באלוהים - סקס וכדורסל", פותח באס את הפרומו על השושלת של הלייקרס, עם הצטרפותו של מג'יק ג'ונסון, לקבוצה בלתי נשכחת ששלטה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully