וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ברצלונה ערכו פגישת חירום, ממפיס הצטרף לרשימת הפצועים

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 9:17

בפגישה שבה השתתף גם ג'ורדי קרויף, צ'אבי הבהיר את הצורך בחיזוק כאשר פראן טורס בראש הרשימה. ההולנדי שסובל מעומס ייעדר תקופה, פאטי יחזור רק בינואר והקבוצה נותרה ללא חלוץ. דמבלה יקבל עוד הצעה להארכת חוזה

הסיכום השבועי של ספורט1/ספורט1

כבר הרבה שנים שבברצלונה לא זוכרים משבר כזה גדול. אחרי הפסד הבכורה בליגה בעידן צ'אבי, הקבוצה שוב התבזתה מול באיירן מינכן בליגת האלופות ואחרי 20 שנה הקטלאנים לא צולחים את שלב הבתים של המפעל וייאלצו לשחק בליגה האירופית. בתקשורת הקטלאנית מדווחים היום (שישי) על פגישת חירום שנערכה כדי לפתור את המשבר ובה נכחו הנשיא לאפורטה, צ'אבי המאמן וגם ג'ורדי קרויף יד ימינו של לאפורטה.

צ'אבי מאמן ברצלונה. Alexander Hassenstein, GettyImages
ינסה לעשות סדר בבלאגן. צ'אבי/GettyImages, Alexander Hassenstein

בפגישה דנו ראשי המועדון במשבר המקצועי, כאשר המאמן הבהיר עד כמה נחוץ להתחזק ולאפורטה הבהיר את המצב הכלכלי הרעוע של המועדון. צ'אבי שם את פראן טורס בראש רשימת הרכש, כאשר כעת במועדון ינסו להיפטר משחקנים פחות מועילים כמו סמואל אומטיטי, פיליפה קוטיניו ולוק דה יונג.

במועדון עדיין לא ויתרו על האפשרות להאריך את חוזהו של עוסמאן דמבלה, שהחל מינואר ייחשב לשחקן חופשי. למרות הפציעות הרבות והתועלת הנמוכה, בבארסה מעוניינים להשאיר את הצרפתי שמבחינתו לא ממהר לחתום על חוזה חדש ועשוי לעבור לאחת הקבוצות באנגליה שחושקות בו.

אם לא די בצרות של ברצלונה והסגל הקצר, במשחק מול באיירן מינכן הקבוצה איבדה שניים משחקניה המובילים: ג'ורדי אלבה שמתח שריר וייעדר כחודש וגם את ממפיס דפאי, החלוץ הבכיר היחיד שנותר בסגל. ממפיס השלים 90 דקות מול הגרמנים, אך סובל ממתיחה והוא גם ייעדר מספר שבועות. חזרתו של אנסו פאטי מתעכבת והוא צפוי לחזור לדשא רק בינואר והמשמעות היא שהקבוצה נותרה ללא אף חלוץ טבעי בסגל למעט לוק דה יונג שנמצא בדרך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully