וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט קאמבק ענק: מינסוטה גברה 28:36 על פיטסבורג

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 12:13

הוויקינגס כבר הובילו 0:29 והסטילרס חזרו בסערה, אבל נבלמו במהלך האחרון. דלווין קוק כיכב עבור מינסוטה עם 205 יארד וצמד טאצ'דאונים בריצה. תופס העבר דמאריוס תומאס מת בגיל 33 לאחר תאונת דרכים

המחזור ה-14 ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם משחק שנראה בדרך לבלואאוט רציני לפני שהפך לדרמה של ממש, אשר בסיומה מינסוטה (7:6) גירדה ניצחון ביתי 28:36 מול פיטסבורג (6:1:6).

הוויקינגס התייצבו אחרי ההפסד בשנייה האחרונה לדטרויט, בעוד פיטסבורג קיוותה להשיג ניצחון שני ברציפות אחרי הדרמה מול בולטימור ובמשך כמעט שלושה רבעים, הכל הלך לכיוון אחד.

בשעה שפיטסבורג רשמה חמישה פאנטים רצופים, מינסוטה השתלטה על המגרש ועם טאצ'דאונים של ג'סטין ג'פרסון בתפיסה וצמד של דלווין קוק בריצה, היא כבר עלתה ל-0:29 גדול, אלא שאז החל הקאמבק.

תוך בקושי חמש דקות בין הרבע השלישי לרביעי, פיטסבורג שמה על הלוח 20 נקודות. קיי ג'יי אוסבורן עוד החזיר למינסוטה את האוויר עם טאצ'דאון של 62 יארד, אך בן רות'לסברגר שוב הגיב ואז, בפיגור 8, החזיק בצ'אנס להשוות. הסטילרס הגיעו עד הרדזון והמסירה האחרונה של ביג בן הייתה בכיוון, אבל נשמטה מהידיים של פאט פיירמות' והמארחים חגגו. קירק קאזינס סיים עם 216 יארד, שני טאצ'דים ושני איבודים ואילו קוק דהר ל-205 יארד וצמד. רות'לסברגר מצדו רשם 308 יארד, שלושער ואיבוד.

* חדשות טראגיות הלילה מה-NFL: התופס דמאריוס תומאס הלך לעולמו בגיל 33 לאחר שנמצא מת בביתו. תומאס שיחק בליגה לאורך העשור הקודם, בעיקר במדי דנבר ברונקוס, עמה זכה בסופרבול 50. הוא זכור בעיקר כמי שתפס את הטאצ'דאון המנצח ממסירה של טים טיבו במהלך הראשון של ההארכה במשחק הפלייאוף מול פיטסברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully