וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: שמעון סמוטריצקי חוזר לזירה

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 23:35

יתמודד ב-18 בדצמבר מול וויליאם מסאריו הברזילאי: "אני הולך להילחם נגד לוחם UFC לשעבר, אני מתכוון לנצח בכל מחיר ולחזור אל מסלול הניצחונות"

הלוחם הישראלי שמעון סמוטריצקי הכריז ביום חמישי שהוא יחזור לכלוב ב-18 בדצמבר לקרב מול וויליאם מסאריו הברזילאי בארגון הרוסי הבכיר RCC.

"המתנקש", שמחזיק במאזן של שבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד, נמצא כבר מספר שבועות במחנה אימונים בהרי אוראל שברוסיה ומתאמן עם הקבוצה שלו במכון "ארחנל מיכאיל" ביחד עם כמה מלוחמי ה-MMA הטובים בעולם וביניהם אלוף ה-UFC במשקל עד 61 ק"ג פטר יאן.

שמעון סמוטריצקי. יחצ,
איך הקרב הזה ייגמר?/יחצ

הישראלי רשם בחשבון האינסטגרם שלו: "אני הולך להילחם נגד לוחם UFC לשעבר מברזיל, אני מתכוון לנצח בכל מחיר ולחזור אל מסלול הניצחונות".

כזכור, סמוטריצקי בן ה-21 לא צלח להשיג חוזה ב-UFC דרך תכנית "הקונטנדר" של דיינה ווייט, אך כן מחזיק בהרבה הישגים במהלך הקריירה הקצרה, אך כבר השיג בעבר ניצחון בארגון הרוסי בדצמבר 2020, זכה ב-2 ניצחונות בבלאטור שהקנו לו חוזה בארגון שהסתיים לפני מספר חודשים. כמו כן, הוא הוכתר בעבר כאלוף ישראל בג'יו ג'יטסו, אלוף ישראל בקיקבוקס, אלוף ישראל עד גיל 23 בהיאבקות קלאסית, אלוף עולם ו-3 פעמים אלוף אירופה לנוער בג'יו ג'יטסו ברזילאי.

יריבו של הישראלי, מסאריו בן ה-30 מחזיק במאזן של 11 ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, ובעל עבר של ארבעה קרבות ב-UFC וגם השתתף בעונה השנייה של "הלוחם האולטימטיבי - ברזיל" של הארגון הבכיר. מאז ששוחרר מה-UFC הקריירה של מסאריו נמצאת בסוג של ירידה, כשניצח שניים מארבעת הקרבות האחרונים שלו והניצחון האחרון היה ביולי 2021 .

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully