וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס על הקריאות נגדו: "זה כמו להרביץ לילד שלך במקום לתמוך בו"

9.12.2021 / 23:25

חלק מאוהדי הצהובים התקשו לקבל את ההפסד הביתי מול קאזאן, שרקו בוז וקראו נגד המאמן, שהגיב בפליאה: "זה נגד הרוח של מכבי, אם הם רוצים להתנהג ככה זו ההחלטה שלהם". וגם: המספרים מהרבע האחרון הנוראי

אכזבה גדולה במכבי תל אביב לאחר שהצהובים ספגו הערב (חמישי) הפסד רביעי ברציפות ביורוליג, כאשר נוצחה 85:74 בביתה על ידי קאזאן במחזור ה-14. המשחק היה צמוד לאורך שלושה רבעים, כאשר הקבוצה של יאניס ספרופולוס נכנסה ביתרון לקראת הרבע המכריע, אך הרוסים עלו נהדר לרגעי ההכרעה וניצחו 8:22 את הרבע הרביעי, בעוד המקומיים נעלמו ודייקו ב-1 מ-8 ל-3 ו-2 מ-8 ל-2. סקוטי ווילבקין בלט, אך נעלם במאני טיים, כאשר הגארד הצהוב החטיא את שש זריקותיו האחרונות מחוץ לקשת ואיבד ארבעה כדורים מכריעים.

אוהדי מכבי תל אביב איבדו את הסבלנות, כאשר שריקות בוז נשמעו בהיכל. כמה עשרות אף הגדילו וקראו למאמן יאניס ספרופולוס להתפטר. בצד השני, זה הניצחון הרביעי ברציפות של מאמן קאזאן ולימיר פראסוביץ' ביד אליהו. בכך הוא השווה את מאזנו של צ'אבי פסקוואל, שניצח כמאמן בארבעה משחקים ברציפות ביד אליהו את מכבי תל אביב בשנים 2013-2010. הרצף הארוך ביותר שייך למאמן צסק"א דמיטריוס איטודיס, שניצח את הצהובים בחוץ חמש פעמים ברציפות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
חלק מהאוהדים קראו לו להתפטר. ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "זו תוצאה רעה בשבילנו, רצינו להילחם חזק ולנצח. התפרקנו ברבע האחרון. קלענו רק 8 נקודות, הם קלעו נקודות במגרש הפתוח ופתחו הפרש קטן לקראת הסוף, החטאנו לייאפים, זריקות שאנחנו צריכים לקלוע כדי להישאר עד הסוף, לא הצלחנו והפסדנו. אנחנו צריכים להמשיך, זה הפסד רע, אנחנו צריכים לכסות עליו בניצחון חוץ, נילחם הכי חזק עד הסוף".

על שריקות הבוז מהקהל: "אנחנו מכבי בימים טובים ובימים רעים וצריכים לתמוך גם בימים קשים. זה קרה גם נגד הכוכב האדום, הם צריכים לעזור לקבוצה גם בימים רעים, זה נגד מכבי ההתנהגות הזאת. אם הם רוצים להתנהג ככה זו ההחלטה שלהם, בשבילי אנחנו צריכים את הקהל שלנו ברגעים קשים. אחרי ברצלונה כולם חגגו אבל כשהם מפסידים אנחנו צריכים אותם יותר, זה כמו שיש לך ילד וכשלא הולך אתה מרביץ לו במקום לתמוך בו. אנחנו עושים את העבודה הכי טובה שאפשר".

על החלפת עוז בלייזר אחרי דקה וחצי: "הורדתי את עוז בלייזר אחרי דקה וחצי, זה היה קשור למאצ'אפ, הוא בא לשמור על הזוניה ששמר עליו במחצית הראשונה, וכשעוז עלה הוא עצר אותו, במחצית השנייה שהוא חזר, העליתי את עוז, וכשהזוניה יצא הוצאתי את עוז והכנסתי את ג'ון שישמור על קאנן. במהלך הראשון הוא הוציא לו את הכדור והוא קלע שלשה. כשהזוניה חזר, עוז חזר. אם הקהל לא מבין כדורסל, אין לי בעיה, אבל אתם רואים ומבינים".

היווני המשיך: "ההגנה שלנו לא הייתה אמורה לתת ללורנזו בראון לייאפים קלים, היינו אמורים להיות יותר אגרסיביים איתו. אמרתי לשחקנים שזו עונה ארוכה, אנחנו עם עוד 3 קבוצות באותו מאזן, היינו קרובים לנצח את צסק"א מוסקבה וריאל מדריד בחוץ, אם נוריד את הראש נהרוג את עצמנו. אנחנו צריכים להמשיך להילחם עד הסוף, מי שיותר חזק מנטאלית יצליח. אנחנו לא בכושר טוב וזה יכול לקרות, אני רוצה למצוא פיתרונות בתוך הסגל שיש לנו, לא חשבתי על שינויים בכלל".

מאמן קאזאן ולימיר פראסוביץ'. דני מרון
ארבעה ניצחונות רצופים ביד אליהו/דני מרון

מאמן קאזאן ולימיר פראסוביץ': "לשחק בתל אביב זה תמיד קשה. ניצחנו את המשחק ברבע הרביעי, שיחקנו הגנה טובה מאוד ומכבי החטיאו זריקות קלות מאוד גם שהם קלעו כל המשחק. הייתה לנו בעיית עבירות במהלך המשחק, אבל שחקנים התעלו והוכיחו שהם יכולים לשחק. באנו בלי וורנצ'ביץ' וטימה, אז הרוטציה הייתה קצרה, ניסיתי לשחק עם הזוניה בעמדה מספר 4, קשה לשחק מולו לשחקנים גדולים. כשנשארנו במשחק ידעתי שנוכל לנצח, הייתה לנו בעיה בהרכבים מסוימים בריבאונד ובהגנה, כשמכבי נשארו ביתרון קטן זה אומר שעשינו עבודה טובה".

על פתיחת העונה של קבוצתו וההמשך: "התחלנו עם ניצחון אחד מחמישה משחקים, אף אחד לא חשב שנהיה במאזן כזה עכשיו. ניצחנו כמה משחקים קשים שנתנו לנו ביטחון, התחרות הזאת פתוחה. לפני שלושה שבועות זניט נראו כמו קבוצת פלייאוף והם הפסידו כמה משחקים ברצף, צריכים להסתכל על המשחק הבא, יש לנו משחקים קשים עד סוף הסיבוב".

לורנזו בראון, שהצטיין, אמר: "הלב נתן לנו את הניצחון הזה. יש לנו קבוצה נהדרת והרבה עבודה קשה הושקעה כאן. אנחנו עובדים בכל יום מחדש ואני רק רוצה להריע לחבריי לקבוצה, יש כאן חבורה של אנשים שעובדים קשה, אני מת על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully