וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער של זלאטן בדקה ה-92 סידר למילאן 1:1 מול אודינזה

השבדי עזר לרוסונרי לחלץ נקודה, אבל הם יכולים לאבד את הפסגה בראשון. 11 דקות לפרץ ב-1:1 של ונציה מול יובנטוס

תקציר: ונציה - יובנטוס 1:1/ספורט1

מילאן שוב אכזבה הערב (שבת) כשסחטה 1:1 מול אודינזה בדקה ה-92 והיא עשויה לאבד את המקום הראשון בסרייה A. יובנטוס פישלה עם 1:1 אצל ונציה של דור פרץ (11 דקות). פיורנטינה קיבלה עוד צמד מדושאן ולאחוביץ' והביסה 0:4 את סלרניטנה האחרונה, כשביום שישי סמפדוריה השיגה 1:3 יוקרתי בדרבי מול גנואה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
חילץ למילאן נקודה. זלאטן/רויטרס

אודינזה - מילאן 1:1

אחרי שהפסידה לליברפול בליגת האלופות וסיימה את דרכה באירופה במהלך השבוע, איבדה הקבוצה של סטפנו פיולי שתי נקודות יקרות ובקושי השיגה אחת בזכות שער עמוק בתוספת הזמן. עכשיו מילאן תקווה שנאפולי ואינטר ימעדו בראשון כדי שלא תאבד את המקום הראשון. כך או אחרת, כמו שזה נראה מילאן לא תרוץ בצמרת לעוד הרבה זמן כפי שהיא נראית. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-17 אחרי איבוד כדור רשלני וירידה איטית להגנה, בטו העניש וקבע 0:1. זלאטן איברהימוביץ' הבלתי נגמר איזן בדקה ה-92. אייזק סקסס הורחק אצל המארחת בדקה ה-96.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מתיאה אראמו שחקן ונציה חוגג מול יובנטוס. רויטרס
נקודה ראשונה של ונציה מול יובנטוס מאז 1999. מתיאה אראמו חוגג/רויטרס

ונציה - יובנטוס 1:1

בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בין השנים 1999 ל-2002, הייתה זו יובנטוס שניצחה, אבל העונה זו לא אותה יובה. הגברת הזקנה הגיעה לוונציה אחרי הבטחת המקום הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות ועם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, אלא שהפעם היא נאלצה להסתפק בנקודה בלבד מול דור פרץ (11 דקות) וחבריו, ואיבדה גובה במאבק על המקום בין ארבע הראשונות. אלברו מוראטה חזר להרכב של האורחת ומצא עצמו לבדו מול סרחיו רומרו וכבש בדקה ה-32, אבל מתיאה אראמו איזן את התוצאה בדקה ה-55 ופרץ נכנס לדקות הסיום כדי לסייע לשמור על הנקודה המחמיאה. ונציה עצרה רצף של שלושה הפסדים.

דושאן ולאחוביץ' שחקן פיורנטינה חוגג שער. Gabriele Maltinti, GettyImages
לא מפסיק להבקיע. דושאן ולאחוביץ'/GettyImages, Gabriele Maltinti

פיורנטינה - סלרניטנה 0:4

דושאן ולאחוביץ' עלה לראש טבלת המבקיעים בסרייה A וגם הפך לשחקן השלישי בלבד ב-60 השנים האחרונות שחוצה את רף 30 השערים בשנה קלנדרית. לוקה טוני (31) עשה את זה ב-2005 וכריסטיאנו רונאלדו (33) עשה את זה בשנה שעברה, וכעת הגיע תורו של הסקורר הסרבי שהרשית בדקה ה-51 אחרי הכנה של אלפרד דאנקן, השלים צמד בדקה ה-84 וכך הגיע ל-32 שערים ב-2021 ו-15 העונה בליגה. ג'אקומו בונבנטורה כבש את הראשון של פיורנטינה בדקה ה-31, המחליף יוסף מאלח חתם בדקה האחרונה והסגולים כבר במקום החמישי. האקס פרנק ריברי לא הפריע וסלרניטנה שקועה במקום האחרון.

מנולו גביאדיני, חלוץ סמפדוריה. GettyImages
כוכב הדרבי. מנולו גביאדיני/GettyImages

גנואה - סמפדוריה 3:1

ה'דרבי דה לנטרנה" מספר 77 בסריה A הסתיים בניצחוץ חוץ מוחץ לזכות האורחת. השתיים כידוע מסובכות עמוק בתחתית, אבל מן הפתיחה זה לא היה כוחות כי מנולו גביאדיני הרשית כבש בדקה השביעית, פרנצ'סקו קאפוטו הכפיל בדקה ה-49 וגם בישל לגביאדיני את השני שלו והשלישי של סמפדוריה בדקה ה-67. מתיאה דסטרו רק צימק בדקה ה-78 ולא הצליח להמתיק את הגלולה המרה אפילו קצת, כי גנואה של אנדריי שבצ'נקו נותרה מתחת לקו עם 10 נקודות בלבד במאזנה וכאשר המאמן האוקראיני עדיין לא ניצח מאז הגיע לפני חודש.

משחקי יום ראשון בליגה האיטלקית:

טורינו - בולוניה (13:30)
ורונה - אטאלנטה (16:00)
נאפולי - אמפולי (19:00)
ססואולו - לאציו (19:00)
אינטר - קליארי (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully