וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה רוצה לחזור לנצח: "לא צריך להיכנס למרה שחורה"

אחרי ההפסדים לשלוש הגדולות, הקבוצה מהכרמל תתארח אצל הפועל ירושלים האחרונה (שבת, 17:30, ספורט4). בומשטיין יפתח שוב בשער במקום לויטה הפצוע, בוגנים יחבור לאוז'בלט בהתקפה

מחזור 13הסתיים11/12/2021
הפועל ירושלים
  • שמש (71)
1:1
  • (29) ממן
הפועל חיפה
תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תארח מחר את הפועל חיפה. לאחר שצברה נקודה בשלושה משחקים, מקווים במועדון לסיים את הסיבוב עם ניצחון, שעשוי להעלות את הקבוצה אל מעל לקו האדום. גוני נאור אמר לקראת המשחק: "רצינו לנצח בבלומפילד אבל קשה היה לעשות את זה בעשרה שחקנים, הלכנו אחורה וניסינו לשמור על היתרון וסיימנו בתיקו. אנחנו עושים הכנות רגילות למחר, נקווה לתת משחק טוב שהקהל ייהנה וגם ניקח שלוש נקודות".

הפועל חיפה

הפועל חיפה סיימה את סדרת המשחקים הקשה שמחכה לכל קבוצה עם מפגשים ברצף מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע ללא השגת נקודה אחת והפנים למפגש מחר מול הפועל ירושלים במטרה לחזור לנצח (17:30, ספורט4). המטרה של יואב כץ מתחילת העונה היא השגת כרטיס לפלייאוף העליון ואלישע לוי יצטרך להחזיר את הקבוצה למסלול כעת אחרי המפגשים מול הגדולות שלו ביכולת לא טובה של שחקניו.

למרות שהשיגה כאמור רק נקודה אחת בארבעת המשחקים האחרונים, הפועל חיפה עדיין במקום השישי בזכות פתיחה טובה ובקבוצה ינסו להתגבר על חסרונו הבולט של אלון תורג'מן שעדיין לא חזר מהפציעה שלו. טל בומשטיין שעשה עבודה טובה בין הקורות מול הפועל באר שבע למרות ההפסד, ימשיך בשל הפציעה של אוהד לויטה. "כולן עוברות את המפגשים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע והרוב מפסידות את כל הנקודות אז לא צריך להיכנס למרה שחורה אלא לבוא למשחק הקרוב ולקחת את שלוש הנקודות", אמרו הבוקר במועדון.

הרכב משוער: טל בומשטיין, דור מלול, ניסו קפילוטו, אנתוני איזוצ'וקוו, דודי טויטו, סקו טורה, גל אראל, לירן סרדל, חנן ממן, איתי בוגנים, אלן אוז'בולט.

טל בומשטיין שוער הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך לפתוח במקום לויטה הפצוע. בומשטיין/מאור אלקסלסי

טריוויה

* בעונה הקודמת של הפועל ירושלים בליגת העל, ב-1999/00, היא הפסידה פעמיים להפועל חיפה בחוץ וסיימה איתה ב-1:1 בטדי. מוטי מנחם כבש לזכותה, אלון חלפון השווה בדקה ה-90.

* ניצחון הליגה האחרון של הפועל ירושלים על הפועל חיפה היה באפריל 1988, כאשר שתי הקבוצות שיחקו בפלייאוף העליון של הליגה הארצית. שוקו נומדר ומישל דיין סידרו 0:2 בימק"א, בעונה בה הירושלמים חזרו לליגה הבכירה ואילו החיפאים איבדו את הכרטיס השני לטובת הפועל טבריה.

* הפועל ירושלים הצליחה במחזור הקודם לרדת ליתרון בהפסקה לראשונה העונה, אבל היא עדיין כבשה הכי מעט שערים במחצית הראשונה: שניים בלבד. להפועל חיפה, למשל, יש שמונה.

* הפועל חיפה מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, לראשונה זה שנתיים. אז, בדצמבר 2019, הפסידה ארבעה משחקי ליגה ברצף.

* הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה שלא הצליחה להשיג נקודה במשחק בו נקלעה לפיגור. חמש פעמים זה קרה לה, ובכולן הפסידה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: טדי
קהל: 1567

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
שבת, 17:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:50: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל (ספורט2)

שני, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
שני, 20:45: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully