וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן ניצחה אחרי מהפך, בישול לדאבור, דורטמונד ניצלה מהפסד

אלופת גרמניה גברה 1:2 על מיינץ בבית, הישראלי סייע להופנהיים לגבור באותה תוצאה על פרייבורג בחוץ, הולאנד וחבריו סחטו נקודה מול בוכום ולייפציג חגגה 1:4 על מנשנגלדבאך

תקציר: באיירן מינכן - מיינץ 1:2/ספורט1

אחרי ניצחון החוץ הראשון של אוגסבורג, 0:2 על קלן אמש (שישי), המחזור ה-15 בבונדסליגה נמשך היום עם חמישה משחקים כשבמוקד באיירן מינכן חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על מיינץ. בורוסיה דורטמונד הובכה בהפסד חוץ נגד בוכום, מונס דאבור בישל ב-1:2 של הופנהיים בפרייבורג, ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך והרטה ברלין התרחקה מהקו האדום עם 0:1 על ארמיניה בילפלד.

שחקן באיירן מינכן ג'מאל מוסיאלה חוגג שער. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
אוהבים לשחק מול מיינץ בבית. מולר/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

באיירן מינכן - מיינץ 1:2

אין ספק שנגד ברצלונה היה לה יותר קל, אבל בשורה התחתונה האימפריה הבווארית רשמה את ניצחונה החמישי ברציפות אחרי מהפך נגד מיינץ, אפילו שרוברט לבנדובסקי, באופן נדיר, סגר משחק שני רצוף מלי למצוא את הרשת. באיירן מינכן, שחסרה שוב את לאון גורצקה ויוזואה קימיש שיחזור רק ב-2022, נקלעה לפיגור בדקה ה-22 כשקארים אוניסיוו הבקיע לזכות האורחת. בתחילת המחצית השנייה קורנטן טוליסו בישל בכדור ארוך מרשים לקינגסלי קומאן, שאיזן את התוצאה (53), כאשר ג'מאל מוסיאלה היה זה שהשלים את המהפך (74) והעניק לאלופה את שלוש הנקודות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הפער מהפסגה גדל. ארלינג הולאנד/רויטרס

בוכום - בורוסיה דורטמונד 1:1

לאחר שנוצחה 3:2 בקלאסיקר במחזור שעבר, הקבוצה של מרקו רוזה ראתה את הפער ממוליכת הטבלה צומח לשש נקודות בתום התיקו הראשון שלה בעונה הנוכחית, אבל לפחות ניצלה מהפסד מול העולה החדשה שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. סבסטיאן פולטר העלה את המארחת ליתרון (40) עם פנדל מוצלח, אולם לקראת הסיום ארלינג הולאנד בישל ליוליאן בראנדט (85) שקבע חלוקת נקודות.

צפו ב-1:1 של דורטמונד נגד בוכום

תקציר: בוכום - בורוסיה דורטמונד 1:1/ספורט1
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים שער נגד מנצ'סטר סיטי. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
חזרו לנצח אחרי שלושה הפסדים. שחקני לייפציג חוגגים/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

ר.ב. לייפציג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:4

השוורים עם ניצחון בכורה בעידן דומניקו טדסקו כמאמן הקבוע של הקבוצה, וסופרת שני ניצחונות רצופים יחד עם ה-1:2 על מנצ'סטר סיטי במחזור הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות. ג'ושקו גברדיול ואנדרה סילבה כבשו במחצית הראשונה והעניקו ללייפציג 0:2 מבטיח. רמי בנסבאיני הלחיץ מעט את שחקני האמרחת עם שער מצמק בדקה ה-88, אך אנקונקו (90+1) והנריקס (90+4) כבשו בתוספת הזמן וסידרו ללייפציג ניצחון ליגה ראשון לאחר יותר מחודש.

מונס דאבור שחקן הופנהיים מול מקסי אגשטיין שחקן מיינץ. Simon Hofmann, GettyImages
סייע להופנהיים לנצח. מונס דאבור/GettyImages, Simon Hofmann

פרייבורג - הופנהיים 2:1

ניצחון דרמטי במיוחד לקבוצתו של מונאס דאבור, שצברה שלוש נקודות בפעם הרביעית ברציפות בבונדסליגה ובעקבות כך עקפה את יריבתה הערב בדרך למקום הרביעי. כבר אחרי 3 דקות כבש דויד ראום את שער היתרון של האורחת, אחרי מסירה של דאבור שבהמשך הוחלף בדקה ה-56. ניקו שלוטרבק איזן זמנית (21) עבור פרייבורג, שהייתה יכולה להפוך במחצית השנייה אבל ראתה את וינצ'נזו גריפו האיטלקי מחמיץ פנדל (62). על כך שילמה הקבוצה הביתית בתוספת הזמן, כשראום בישל לכריס ריצ'ארדס אשר הבקיע את ה-1:2 (95) ושח את הופנהיים לחגוג.

צפו בתקציר: דאבור בישל ב-1:2 של הופנהיים על פרייבורג

תקציר: פרייבורג - הופנהיים 2:1/ספורט1

צפו בתקציר: קלן - אוגסבורג 2:0

תקציר: קלן - אוגסבורג 2:0/ספורט1

צפו בתקציר: וולפסבורג - שטוטגרט 2:0

תקציר: וולפסבורג - שטוטגרט 2:0/ספורט1

פ.צ. קלן - אוגסבורג 2:0

ניצחון חוץ ראשון העונה לאוגסבורג, שעד כה צברה רק שלוש נקודות העונה מחוץ לביתה. אנדרה האן (72) כבש ראשון, ניקלאס דורש הפציץ בדקה ה-88 כדור לחיבורים מכ-25 מטר והשניים השיבו את קבוצתם למסלול הניצחונות אחרי שני משחקים רצופים, אבל מעל הכל העלו אותה לפחות זמנית מהמקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן והנחילו לקלן הפסד ראשון אחרי ארבעה מחזורים ברצף.

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - ארמיניה בילפלד 0:2
כבשו להרטה: סטבן יובטיץ' 53', דייבי סלקה 95'.

וולפסבורג - שטוטגרט 2:0
לשטוטגרט: קונסטנטינוס מברופאנוס (25), פיליפ פורסטר (63), עומאר מרמוש (החמיץ פנדל, 79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully